Robiłem właśnie u mechaniorów przewody paliwowe, a samochód odebrałem bez alarmu. Dioda sygnalizacyjna świeci się cały czas (kiedyś tylko migała po załączeniu alarmu). Wcześniej też po załączeniu kluczyka w stacyjce blokowały się wszystkie drzwi teraz tego nie ma. Mam pytanie w związku z tym, gdzie szukać przyczyn? Czy to może być jakiś bezpiecznik?
A moze jak go próbowali sto razy wyłączyć (mechanicy) to padł jakiś przekaźnik?
Nie ma sygnału dźwiękowego, poza tym centralny nadal zamyka z pilota, ale nie otwiera (to akurat było też wcześniej). Jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyn?
[B4 avant] alarm zamilkł
Re: [B4 avant] alarm zamilkł
Nie wiem jaki to alarm, ale zwykle alarmy maja cos takiego jak przycisk do programowania alarmu, jesli sie caly czas pali dioda to wyglada na to jakby byl w trybie serwisowym i trzeba by go przelaczyc znow na tryb aktywny. Jak masz jakies opisy do programowania alarmu to powinienec miec kody, co ile razy wlaczyc, zeby zaprogramowac go znow. Najlepiej spytaaj też mechanikow co Ci robili czy sie do tego dotykali przycisku, ale mi to wlasnie na cos podobnego wyglada, przestawienie trybu.jastom pisze:Robiłem właśnie u mechaniorów przewody paliwowe, a samochód odebrałem bez alarmu. Dioda sygnalizacyjna świeci się cały czas (kiedyś tylko migała po załączeniu alarmu). Wcześniej też po załączeniu kluczyka w stacyjce blokowały się wszystkie drzwi teraz tego nie ma. Mam pytanie w związku z tym, gdzie szukać przyczyn? Czy to może być jakiś bezpiecznik?
A moze jak go próbowali sto razy wyłączyć (mechanicy) to padł jakiś przekaźnik?
Nie ma sygnału dźwiękowego, poza tym centralny nadal zamyka z pilota, ale nie otwiera (to akurat było też wcześniej). Jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyn?
Dokładnie tak jak TDI80 pisze lecz nie koniecznie musisz mieć przycisk serwisowy.
Są takie modele gdzie programowanie odbywa sie przez przekręcenie stacyjki w zapłon, otwarcie drzwi kierowcy i odpowiednim klikaniu w pilota. Jeśli masz instrukcję programowania to miłej zabawy, jeśli nie podaj model centralki może coś znajdziemy.
Są takie modele gdzie programowanie odbywa sie przez przekręcenie stacyjki w zapłon, otwarcie drzwi kierowcy i odpowiednim klikaniu w pilota. Jeśli masz instrukcję programowania to miłej zabawy, jeśli nie podaj model centralki może coś znajdziemy.
tzn centralkę alarmu? A gdzie jej szukać? Klucz serwisowy mam, tylko gdzie go wetknac. Niestety żadnych opisów programowania nie mam. Póki co to musze tą centralkę znalexć. A mechanicy tyle razy wyłączali alarm, że w końcu się zamknął. A czy na centralce jest jakiś przycisk, którym mogli go wyłączyć na amen?
tak dokładnie centralkę alarmu. Klucz który masz to pewno kluczyk do syrenki, kluczem dla mnie jest ilość naciśnięć przycisku serwisowego, pilota lub też się spotkałem z włączaniem i wyłączaniem stacyjki odpowiednią ilośc razy (np.cliford)
Jak zlokalizować : piszesz że zamyka więc przekaźnik zamka musi byc słychać jeśli jeszcze sygnalizuje kierunkami lub postojem to juz na pewno usłyszysz gdzie go zakopali. Odkop go i coś na nim musi pisać.
Bez nazwy a co za tym idzie instrukcji programowania nic nie zrobisz a i nikt Ci nie pomoże.
Szukaj pod półką koło kierownicy na szybkiego i "aby było" to tam się centralkę montuje.
Jak zlokalizować : piszesz że zamyka więc przekaźnik zamka musi byc słychać jeśli jeszcze sygnalizuje kierunkami lub postojem to juz na pewno usłyszysz gdzie go zakopali. Odkop go i coś na nim musi pisać.
Bez nazwy a co za tym idzie instrukcji programowania nic nie zrobisz a i nikt Ci nie pomoże.
Szukaj pod półką koło kierownicy na szybkiego i "aby było" to tam się centralkę montuje.
Centralka może byc zamontowana w dowolnym miejscu, ale prawdopodobnie znajduje sie gdzies pod zabudowa deski. A klucz serwisowy to moze byc do wylaczania samej syreny nie koniecznie centralki, ale moze byc tez jakies wyprowadzenie na kluczyk odzielne. A oddajac do mechanikow trzeba bylow tryb serwisowy wlaczyc i alarm by sie nie wlaczal. I jeszcze raz powtórze, zamiast wróżyc z fusow najlepiej podjechac do mechanikow spytac co zrobili, zamiast dociekac tygodniami co oni robili.jastom pisze:tzn centralkę alarmu? A gdzie jej szukać? Klucz serwisowy mam, tylko gdzie go wetknac. Niestety żadnych opisów programowania nie mam. Póki co to musze tą centralkę znalexć. A mechanicy tyle razy wyłączali alarm, że w końcu się zamknął. A czy na centralce jest jakiś przycisk, którym mogli go wyłączyć na amen?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 04 sie 2011, 22:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
mam podobny problem z centralnym zamkiem
mam ori centralkę pneumatyczną swego czasu zalała mi się ta czarna puszka z pompą co jest z tyłu w bagażniku po prawej stronie i przestał działać centralny zamek zamyka wszystkie 5 drzwi a otwierają się tylko (z kluczyka) przednie prawe lub lewe w zależności które otwieram, mam zamontowany pilot i z pilota też zamyka wszystkie drzwi a gdy chcę otworzyć (z pilota) to słychać ze pompa z tyłu chodzi i tak jak by się jeszcze raz chciał zamknąć dzyndzel idą w duł. Cała ta puszka została ponownie przylutowana ale dalej bez zmian.
spotkał się ktoś z czymś takim albo ma jakieś pomysły ?
mam ori centralkę pneumatyczną swego czasu zalała mi się ta czarna puszka z pompą co jest z tyłu w bagażniku po prawej stronie i przestał działać centralny zamek zamyka wszystkie 5 drzwi a otwierają się tylko (z kluczyka) przednie prawe lub lewe w zależności które otwieram, mam zamontowany pilot i z pilota też zamyka wszystkie drzwi a gdy chcę otworzyć (z pilota) to słychać ze pompa z tyłu chodzi i tak jak by się jeszcze raz chciał zamknąć dzyndzel idą w duł. Cała ta puszka została ponownie przylutowana ale dalej bez zmian.
spotkał się ktoś z czymś takim albo ma jakieś pomysły ?