Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 avant] alarm zamilkł

ODPOWIEDZ
jastom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 19 sie 2008, 22:29
Lokalizacja: Łódź

[B4 avant] alarm zamilkł

Post autor: jastom » 30 wrz 2010, 20:51

Robiłem właśnie u mechaniorów przewody paliwowe, a samochód odebrałem bez alarmu. Dioda sygnalizacyjna świeci się cały czas (kiedyś tylko migała po załączeniu alarmu). Wcześniej też po załączeniu kluczyka w stacyjce blokowały się wszystkie drzwi teraz tego nie ma. Mam pytanie w związku z tym, gdzie szukać przyczyn? Czy to może być jakiś bezpiecznik?
A moze jak go próbowali sto razy wyłączyć (mechanicy) to padł jakiś przekaźnik?
Nie ma sygnału dźwiękowego, poza tym centralny nadal zamyka z pilota, ale nie otwiera (to akurat było też wcześniej). Jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyn?

TDI80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 10 wrz 2007, 22:58

Re: [B4 avant] alarm zamilkł

Post autor: TDI80 » 01 paź 2010, 16:05

jastom pisze:Robiłem właśnie u mechaniorów przewody paliwowe, a samochód odebrałem bez alarmu. Dioda sygnalizacyjna świeci się cały czas (kiedyś tylko migała po załączeniu alarmu). Wcześniej też po załączeniu kluczyka w stacyjce blokowały się wszystkie drzwi teraz tego nie ma. Mam pytanie w związku z tym, gdzie szukać przyczyn? Czy to może być jakiś bezpiecznik?
A moze jak go próbowali sto razy wyłączyć (mechanicy) to padł jakiś przekaźnik?
Nie ma sygnału dźwiękowego, poza tym centralny nadal zamyka z pilota, ale nie otwiera (to akurat było też wcześniej). Jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyn?
Nie wiem jaki to alarm, ale zwykle alarmy maja cos takiego jak przycisk do programowania alarmu, jesli sie caly czas pali dioda to wyglada na to jakby byl w trybie serwisowym i trzeba by go przelaczyc znow na tryb aktywny. Jak masz jakies opisy do programowania alarmu to powinienec miec kody, co ile razy wlaczyc, zeby zaprogramowac go znow. Najlepiej spytaaj też mechanikow co Ci robili czy sie do tego dotykali przycisku, ale mi to wlasnie na cos podobnego wyglada, przestawienie trybu.

skrzysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:42
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: skrzysio » 01 paź 2010, 20:25

Dokładnie tak jak TDI80 pisze lecz nie koniecznie musisz mieć przycisk serwisowy.
Są takie modele gdzie programowanie odbywa sie przez przekręcenie stacyjki w zapłon, otwarcie drzwi kierowcy i odpowiednim klikaniu w pilota. Jeśli masz instrukcję programowania to miłej zabawy, jeśli nie podaj model centralki może coś znajdziemy.

jastom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 19 sie 2008, 22:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jastom » 01 paź 2010, 21:07

tzn centralkę alarmu? A gdzie jej szukać? Klucz serwisowy mam, tylko gdzie go wetknac. Niestety żadnych opisów programowania nie mam. Póki co to musze tą centralkę znalexć. A mechanicy tyle razy wyłączali alarm, że w końcu się zamknął. A czy na centralce jest jakiś przycisk, którym mogli go wyłączyć na amen?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 paź 2010, 21:16

Jeżeli to chinczyzna to kup nowy normalka.

One czasami tak mają że przestają działać albo się zawieszają. Zresztą co tu można po takiej cenie oczekiwac.



Ostatnio kumplowi siadł tylko akumulatro odłaczył podławdował włożył i lipa alarm ucichł. Z takim samym efektem jak u ciebie.

skrzysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:42
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: skrzysio » 01 paź 2010, 21:41

tak dokładnie centralkę alarmu. Klucz który masz to pewno kluczyk do syrenki, kluczem dla mnie jest ilość naciśnięć przycisku serwisowego, pilota lub też się spotkałem z włączaniem i wyłączaniem stacyjki odpowiednią ilośc razy (np.cliford)
Jak zlokalizować : piszesz że zamyka więc przekaźnik zamka musi byc słychać jeśli jeszcze sygnalizuje kierunkami lub postojem to juz na pewno usłyszysz gdzie go zakopali. Odkop go i coś na nim musi pisać.
Bez nazwy a co za tym idzie instrukcji programowania nic nie zrobisz a i nikt Ci nie pomoże.
Szukaj pod półką koło kierownicy na szybkiego i "aby było" to tam się centralkę montuje. :-)

jastom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 19 sie 2008, 22:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jastom » 01 paź 2010, 21:51

tzn sam sterownik od centralnego to wiem, że jest z tyłu , w bagażniku, po prawej stronie. A fabrycznie to gdzie te centralki montowali?

TDI80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 10 wrz 2007, 22:58

Post autor: TDI80 » 01 paź 2010, 21:52

jastom pisze:tzn centralkę alarmu? A gdzie jej szukać? Klucz serwisowy mam, tylko gdzie go wetknac. Niestety żadnych opisów programowania nie mam. Póki co to musze tą centralkę znalexć. A mechanicy tyle razy wyłączali alarm, że w końcu się zamknął. A czy na centralce jest jakiś przycisk, którym mogli go wyłączyć na amen?
Centralka może byc zamontowana w dowolnym miejscu, ale prawdopodobnie znajduje sie gdzies pod zabudowa deski. A klucz serwisowy to moze byc do wylaczania samej syreny nie koniecznie centralki, ale moze byc tez jakies wyprowadzenie na kluczyk odzielne. A oddajac do mechanikow trzeba bylow tryb serwisowy wlaczyc i alarm by sie nie wlaczal. I jeszcze raz powtórze, zamiast wróżyc z fusow najlepiej podjechac do mechanikow spytac co zrobili, zamiast dociekac tygodniami co oni robili.

rakso1992d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 04 sie 2011, 22:27
Lokalizacja: Krzeszowice

Post autor: rakso1992d » 13 sie 2014, 23:02

mam podobny problem z centralnym zamkiem
mam ori centralkę pneumatyczną swego czasu zalała mi się ta czarna puszka z pompą co jest z tyłu w bagażniku po prawej stronie i przestał działać centralny zamek zamyka wszystkie 5 drzwi a otwierają się tylko (z kluczyka) przednie prawe lub lewe w zależności które otwieram, mam zamontowany pilot i z pilota też zamyka wszystkie drzwi a gdy chcę otworzyć (z pilota) to słychać ze pompa z tyłu chodzi i tak jak by się jeszcze raz chciał zamknąć dzyndzel idą w duł. Cała ta puszka została ponownie przylutowana ale dalej bez zmian.
spotkał się ktoś z czymś takim albo ma jakieś pomysły ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl