Witam.
Mam problem mianowicie, moja Audiczka pięknie pracuje chodzi jak trzeba, przyśpieszenie ma zdrowe na 1-2-3 biegu (choć trzeci bieg powyżej 4tyś już wolniej wchodzi) na 4tym to 3,5 tysiąca to już jako tako powyżej katorga a o piątce nie wspomnę, powyżej 3tyś dojść to już chyba tylko z urwiska. Dodając: dzieje się to samo na benzynie jak i gazie. Prędkość jaką daje rade na długiej prostej się rozpędzić to przy naszych drogach udało mi się 150 około i koniec obrotomierz dalej nawet drgnąć nie chciał.
Jest to Audi 80 B3 1.8 benzyna+LPG 87rok 75KM, skrzynia 5-cio biegowa.
Jestem posiadaczem tego auta od niecałych 2ch miesięcy, lecz dowiedziałem się od poprzedniego właściciela (którym był młody chłopak), że ojciec zanim oddał mu auto celowo mu to zrobił lecz on nie wie jak.
Sprawdziłem przepustnice, gaźnik czy oba gardziele się otwiera, filtry wymienione, tłumik wymieniony, katalizator (przelot) i nadal ten problem. Słyszałem, że znajduje się seryjna blokada i czy to może to lub jest jakiś inny sposób, ponieważ jest to tak prosty silnik, że pomysły mi się skończyły.
Prosił bym o pomysły ponieważ przerosło mnie to i nie wiem w jaki sposób można było rozwiązać ten problem. Z góry dziękuje.
[B3 Ru 1.8 87r] Nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś (4-5bieg)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 sie 2014, 17:47
- Lokalizacja: Lc-a
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 sie 2014, 17:47
- Lokalizacja: Lc-a
Przepraszam, zapomniałem umieścić informacje. Mierzyłem, zdziwiłem się nie ukrywam że aż tak dobre wyniki, choć wiedziałem o tym jak te silniki wytrzymałe.
Dołączam nową informacje po regulacjach gaźnika i zapłonu dostał mocy jeszcze więcej. Teraz zastanawia mnie tylko czy na prawdę oryginalna blokada jakaś nie jest założona (ponieważ nawet na liczniku posiadam podobno oryginalną nakleję, co prawda wyblakłą ale o treści "Max 160" I tyle wydaje mi się, że po świątecznym dniu regulacji pojechał by.
@Dziś miałem okazje odbyć dłuższą trasę, nadal ponad 3tyś obrotów na piątym biegu to chyba tylko z urwiska...
@ref. Nikt nic, zero pomysłów? Nawet najprostsze bo kto wie co mogłem pominąć. Bo z tego co wiem to nie jest problem dla tych silniczków pojechać szybciej niż 150km (aż tak wielki) A Tu około 3 tyś obr i koniec jak by paliwa brakowało mu albo coś, ale już inaczej wyregulować się nie da, nadal na gazie i benzynie to samo.
Dołączam nową informacje po regulacjach gaźnika i zapłonu dostał mocy jeszcze więcej. Teraz zastanawia mnie tylko czy na prawdę oryginalna blokada jakaś nie jest założona (ponieważ nawet na liczniku posiadam podobno oryginalną nakleję, co prawda wyblakłą ale o treści "Max 160" I tyle wydaje mi się, że po świątecznym dniu regulacji pojechał by.
@Dziś miałem okazje odbyć dłuższą trasę, nadal ponad 3tyś obrotów na piątym biegu to chyba tylko z urwiska...
@ref. Nikt nic, zero pomysłów? Nawet najprostsze bo kto wie co mogłem pominąć. Bo z tego co wiem to nie jest problem dla tych silniczków pojechać szybciej niż 150km (aż tak wielki) A Tu około 3 tyś obr i koniec jak by paliwa brakowało mu albo coś, ale już inaczej wyregulować się nie da, nadal na gazie i benzynie to samo.