Witam
W moim audi 80 b4 20 115 koni ciężko odpala a po odpaleniu dostaje odrazu 2 tysiące obrotów
i nie wiem co z tym zrobić?
Wcześniej podczas jazdy po naciśnięciu sprzęgła obroty spadały do 0 i zdarzyło mu się zgasnąć.
[B4 2.0 ABK] Problemy z odpaleniem i niskimi obrotami
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
Do wymiany kolego masz niebieski czujnik temperatury który znajduje sie na króćcu wychodzacym z głowicy, jest on dwupinowy z prostokatna wtyczką. On steruje wtryskiem rozruchowym, jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz regulator cisnienia paliwa, jest na listwie wtryskowej taki okrągły odepnij z niego wezyk i jezeli bedzie w nim paliwo do wymiany a jesli nie to jest cacy. Co do obrotów to pewnie "krokowiec" sprobuj go najpierw wymoczyc w benzynie a jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz szczelnosc całego dolotu, jesli szczelny to najlepiej pozycz od kogos sprawnego krokowca i podmien na chwile i zobacz jak wtedy bedzie chodził.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
U mnie gdy tak sie dzialo winna byla przeplywka ale na VAGu pokazywalo 2 bledy. Jeden to blad czujnika temperatury zasysanego powietrza a drugi z tego co pamietam to blad potencjometra przepustnicy tak to chyba bylo. W kazdym razie tez ciezko palil i nieraz sie wieszaly obroty na 1800 u mnie. Wymienilem niebiski czujnik i podnienilem krokowca od kumpla i nic to niepomoglo. Po wymianie przeplywki prpblemow nie ma do dnia dzisiejszego.
nic nie wymieniaj ,zacznij od sprawdzenia począwszy od niebieskiego jaka ma rezystancje ,czujnik położenia przepustnicy potrafi taką szopkę robic co i jak sprawdzić masz na forum poszukajmasteretsam pisze:Do wymiany kolego masz niebieski czujnik temperatury który znajduje sie na króćcu wychodzacym z głowicy, jest on dwupinowy z prostokatna wtyczką. On steruje wtryskiem rozruchowym, jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz regulator cisnienia paliwa, jest na listwie wtryskowej taki okrągły odepnij z niego wezyk i jezeli bedzie w nim paliwo do wymiany a jesli nie to jest cacy. Co do obrotów to pewnie "krokowiec" sprobuj go najpierw wymoczyc w benzynie a jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz szczelnosc całego dolotu, jesli szczelny to najlepiej pozycz od kogos sprawnego krokowca i podmien na chwile i zobacz jak wtedy bedzie chodził.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
Jak przedmówca wspomniał napraw nie powinno się zaczynać od wymian w ciemno <ok>
Każdy element ma swoje parametry pracy i konkretne wskazania.
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
Jak przedmówca wspomniał napraw nie powinno się zaczynać od wymian w ciemno <ok>
Każdy element ma swoje parametry pracy i konkretne wskazania.