Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problemy z odpaleniem i niskimi obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
stalinex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 16 sie 2014, 11:41

[B4 2.0 ABK] Problemy z odpaleniem i niskimi obrotami

Post autor: stalinex » 16 sie 2014, 12:04

Witam
W moim audi 80 b4 20 115 koni ciężko odpala a po odpaleniu dostaje odrazu 2 tysiące obrotów
i nie wiem co z tym zrobić?
Wcześniej podczas jazdy po naciśnięciu sprzęgła obroty spadały do 0 i zdarzyło mu się zgasnąć.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 17 sie 2014, 20:51

Do wymiany kolego masz niebieski czujnik temperatury który znajduje sie na króćcu wychodzacym z głowicy, jest on dwupinowy z prostokatna wtyczką. On steruje wtryskiem rozruchowym, jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz regulator cisnienia paliwa, jest na listwie wtryskowej taki okrągły odepnij z niego wezyk i jezeli bedzie w nim paliwo do wymiany a jesli nie to jest cacy. Co do obrotów to pewnie "krokowiec" sprobuj go najpierw wymoczyc w benzynie a jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz szczelnosc całego dolotu, jesli szczelny to najlepiej pozycz od kogos sprawnego krokowca i podmien na chwile i zobacz jak wtedy bedzie chodził.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 21 sie 2014, 22:51

U mnie gdy tak sie dzialo winna byla przeplywka ale na VAGu pokazywalo 2 bledy. Jeden to blad czujnika temperatury zasysanego powietrza a drugi z tego co pamietam to blad potencjometra przepustnicy tak to chyba bylo. W kazdym razie tez ciezko palil i nieraz sie wieszaly obroty na 1800 u mnie. Wymienilem niebiski czujnik i podnienilem krokowca od kumpla i nic to niepomoglo. Po wymianie przeplywki prpblemow nie ma do dnia dzisiejszego.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 25 sie 2014, 19:47

masteretsam pisze:Do wymiany kolego masz niebieski czujnik temperatury który znajduje sie na króćcu wychodzacym z głowicy, jest on dwupinowy z prostokatna wtyczką. On steruje wtryskiem rozruchowym, jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz regulator cisnienia paliwa, jest na listwie wtryskowej taki okrągły odepnij z niego wezyk i jezeli bedzie w nim paliwo do wymiany a jesli nie to jest cacy. Co do obrotów to pewnie "krokowiec" sprobuj go najpierw wymoczyc w benzynie a jesli to nie pomoze to jeszcze sprawdz szczelnosc całego dolotu, jesli szczelny to najlepiej pozycz od kogos sprawnego krokowca i podmien na chwile i zobacz jak wtedy bedzie chodził.
nic nie wymieniaj ,zacznij od sprawdzenia począwszy od niebieskiego jaka ma rezystancje ,czujnik położenia przepustnicy potrafi taką szopkę robic co i jak sprawdzić masz na forum poszukaj

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 26 sie 2014, 20:05

http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1

http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1

Jak przedmówca wspomniał napraw nie powinno się zaczynać od wymian w ciemno <ok>

Każdy element ma swoje parametry pracy i konkretne wskazania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl