czyli juz wklady od astry wlozone? czyli rozumiem ze wycinasz 4cm pod wasem materialu i obspawywujesz wszystko?Rybson91 pisze: Poniżej masz zdjęcie moich lag - są na wkładach MTS sportowych (takie miałem wcześniej kupione razem z kitem) do A80 jak się wyleją wycinam pod wąsem 4cm materiału obspawuje blachą 2mm naokoło dla wzmocnienia i pasuje wkłady z astry lub jakieś z gwintu co do nakrętki zastosowałem jedną solidną (wychodzę z założenia, że lepiej żeby więcej mm gwintowanej stali ją trzymało aniżeli toczyć sobie nakrętki po 5mm) z 4 otworami na śruby robaczkowe do kontry 5'ty otwór jest na klucz do regulacji którym u mnie jest największy imbus z kompletu.
[
[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
każdy wkład z gwintu ma 31,5 cm a astry MTS'y mają 33-34 cm a MTS'y dedykowane do Audi 80 mają 37 cm proszę oto rozpiska długości każdy z wyżej wymienionych wkładów mierzyłem. Z gwintu dzięki uprzejmości kolegi, Astra - forum opla astry, a MTS'owski Audi sam mierzyłem co ciekawe ORI wkład Audi ma 36 a MTS 37. Oto całą rozpiska a wkłady z BMW E30 mają chyba(?) o ile dobrze pamiętam 41,4 cm więc odpadają na wstępie no chyba, że ktoś chce auto do off-roadu ;D
Najlepiej mieć wkłady z gwintu wtedy faktycznie da się zejść nisko, ale dość ciężko z ich powszechną dostępnością, na wkładach od Astry da się skrócić kolumnę o 2,5-3cm max - ale wkłady z Astry mają tą zaletę, że u mapeta kosztują 210 za 2 sztuki. Przy amorkach z gwintu typowego kolumnę można skrócić nawet o 5 cm co daje już wyraźny efekt.
Proszę Przybyszu tak sobie ustawiłem w B3
da się spasować koło na równo, ale wtedy jazda na odboju :->
jak MTS'y skonają kolumny idą do skrócenia pod krótsze wkłady :mrgreen:
Najlepiej mieć wkłady z gwintu wtedy faktycznie da się zejść nisko, ale dość ciężko z ich powszechną dostępnością, na wkładach od Astry da się skrócić kolumnę o 2,5-3cm max - ale wkłady z Astry mają tą zaletę, że u mapeta kosztują 210 za 2 sztuki. Przy amorkach z gwintu typowego kolumnę można skrócić nawet o 5 cm co daje już wyraźny efekt.
Proszę Przybyszu tak sobie ustawiłem w B3
da się spasować koło na równo, ale wtedy jazda na odboju :->
jak MTS'y skonają kolumny idą do skrócenia pod krótsze wkłady :mrgreen:
- MarianStefan
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
- Lokalizacja: Poznań
Witam
Mam pytanie związane z doborem opon do zawieszenia .
Obecnie mam założone zawieszenie GT Cupline -60mm przy silniku ABC czyli 2,6l , wydaje mi się że siedzi więcej niż 60mm .
Felgi to AZEV 17 x 8 i 8,5j a na nich opony 215/45/17 i 205/50/17 .
Teraz pytanie jakie opony można by było na to naciągnąć i które będą fajnie siedzieć w nadkolach. Myślałem o 195/40/17 do tego dystanse jakieś , ale czy przy tak małym obniżeniu i małej oponie nie będzie luki w nadkolu ? Teraz mi to ładnie siedzi , ale chciałem dać dystanse i troche naciągu zrobić. Proszę o porady
Mam pytanie związane z doborem opon do zawieszenia .
Obecnie mam założone zawieszenie GT Cupline -60mm przy silniku ABC czyli 2,6l , wydaje mi się że siedzi więcej niż 60mm .
Felgi to AZEV 17 x 8 i 8,5j a na nich opony 215/45/17 i 205/50/17 .
Teraz pytanie jakie opony można by było na to naciągnąć i które będą fajnie siedzieć w nadkolach. Myślałem o 195/40/17 do tego dystanse jakieś , ale czy przy tak małym obniżeniu i małej oponie nie będzie luki w nadkolu ? Teraz mi to ładnie siedzi , ale chciałem dać dystanse i troche naciągu zrobić. Proszę o porady