[B4 2.0 ABK] co to jest
[B4 2.0 ABK] co to jest
witam pytanie brzmi co to jest ten zawor co jest zaznaczony na foto. I pytanie brzmi jak podlaczyc tak jak w orginale bo przez ten badziew ucieka powietrze a wiec ja ten cienki warz od krokowca wlozylem w ten gruby i jest ok tylko przy odpaleniu dziwnie chodzi ale jak sie przegazuje to znika.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Szczerze to osobiście wywaliłbym ten wynalazek. Na forum jest zdjęcie silnika ABK wersja z metalowym krokowcem, którego podłączenie jest banalne.
Oczywiście dobrze jest co już x razy pisałem wymoczyć silniczek krokowy w nafcie przez dobę, trochę nasmarować (wystarczy smar w sprayu bo potem opary z odmy go smarują). Niektóre rzeczy najlepiej pracują w oryginale.
Podejrzewam , że ten zaworek jest to jakaś samoróba do regulacji wolnych obrotów, której nie ma w serii.
Owszem jest śrubka z kontrą ustalająca położenie przepustnicy powietrza ale służy ona nie do regulacji wolnych obrotów lecz do adaptacji TPS-a. Jak jest dalej zalakowana i nikt nie kopał przy TPS-ie lepiej zostawić.
Oczywiście dobrze jest co już x razy pisałem wymoczyć silniczek krokowy w nafcie przez dobę, trochę nasmarować (wystarczy smar w sprayu bo potem opary z odmy go smarują). Niektóre rzeczy najlepiej pracują w oryginale.
Podejrzewam , że ten zaworek jest to jakaś samoróba do regulacji wolnych obrotów, której nie ma w serii.
Owszem jest śrubka z kontrą ustalająca położenie przepustnicy powietrza ale służy ona nie do regulacji wolnych obrotów lecz do adaptacji TPS-a. Jak jest dalej zalakowana i nikt nie kopał przy TPS-ie lepiej zostawić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Było: https://audi80.pl/b4-abk-co-to-jest-vt61091.htm
A to na zdjęciu to jest wynalazek chałupniczo montowany u niemców aby silnik spełniał trochę wyższą normę emisji spalin i były mniejsze opłaty. W polskich warunkach służy jedynie sprawianiu kłopotów z silnikiem więc śmiało można to wywalić.
A to na zdjęciu to jest wynalazek chałupniczo montowany u niemców aby silnik spełniał trochę wyższą normę emisji spalin i były mniejsze opłaty. W polskich warunkach służy jedynie sprawianiu kłopotów z silnikiem więc śmiało można to wywalić.