Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Avant problem z głośną praca i stratą mocy

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 23 sie 2014, 15:57

stawiik pisze:da sie to jakoś sprawdzić bez rozbierania rozrządu ?
A co tu chcesz sprawdzać. Koło ma luz i powoduje przestawianie się kąta wtrysku. Możesz sobie cały czas ustawiać kąt jak należy, a luz spowoduje że i tak się zapłon przestawi. Trzeba rozpiąć rozrząd i tak jak pisałem wcześniej zakręcić koło na kleju i postawić rozrząd od nowa. Potem ustawić kąt i ma hulać <ok>
stawiik pisze:podłączyłem sie jeszcze raz zeby sprawdzić te parametry z tabelki ze zdjęcia i w miejscu gdzie było to 255 pokazało sie bodajrze 45 i silnik pracował normalnie za to po przejechaniu około kilometra znów wskoczyło 255 i silnik zaczoł klekotac
A to jest 100% dowód na potwierdzenie mojej odpowiedzi.

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 23 sie 2014, 17:29

dzieki zobacze to i dam znac jak poszło

[ Dodano: 2014-08-26, 22:19 ]
a wiec rozmontowałem rozrząd i nie zauwazyłem zeby był luz na tym kole zembatym wręcz przeciwnie wszystko fajnie sztywno siedzi .

[ Dodano: 2014-08-30, 14:41 ]
zabrałem sie za ustawianie kątu i przestawiłem pompe na maxa w prawo i kąt zmienił sie z 255 na 130 auto chodzi ciszej dawka paliwa 29 wacha sie do 32 ale auto strasznie ciezko pali trzeba nim krecic dobre 10 moze 15 sek zanim zapali co moze być nie tak i jaki powinien być prawidłowy kąt i dawka dla 80 92 rok na bosch-u ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl