Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Wymiana pompy hamulcowej

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 22 sie 2014, 18:44

Ale przed wymianą pompy i po wymianie nic się nie zmieniło... myślałem że pompa puszczała, ale jednak to nie była wina pompy...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 sie 2014, 19:58

No ale masz luz 2cmm na pedale co morze świadczyć o tym że miedzy serwem a pompką jest luz.

A ręczny który zabęk?

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 22 sie 2014, 20:40

Ręczny właśnie mam bardzo słaby, na 6 a z zaparciem na 7 ząbek nawet idzie zaciągnąć, a jeśli zaciągne ręczny to wiadomo że pedał twardy odrazu jest jak skała taki jak powinien być... być może to jest problemem w całym układzie hamulcowym, nie mam pomysłów

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 sie 2014, 21:56

No to jest twój problem, bębny i ich samoregulacja szukaj winy tam.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 23 sie 2014, 16:09

Pytanie co tam się może dziać? rant delikatny jest na bębnie, i robić to w ten sposób że całkiem odkręcić linki ręcznego aż będą luźne i pompować pedałem hamulca i liczyć na to że rozpieraki się rozejdą i wtedy powinno się coś poprawić?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 sie 2014, 17:40

Nie w środku jest samo regulacja może sprężynki straciły na wartości, może zbyt brudne gdybać można wiele. Przyjrzyj się temu klinowi do samoregulacji w jakiej pozycji był przed ściągnięciem bębna może po prostu skłaczyły się szczeki i regulacja jest już na maxa.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 23 sie 2014, 22:02

Gdyby sciągnięcie bębna nie wymagało rozpinania łożysk itp, to pewnie bym się pobawił a z racji tej że rant był no i do ściągnięcia bębna trzeba było ten trzpień cofnąć do góry to będe musiał kilka złotówek poświęcić i cały tylny hebel zrobić na perfekt... Dzięki za porady <ok>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 23 sie 2014, 22:08

Ten cały komplet sprężynek 50zł i nowe szczeki 150zł:D wiec wydatek jest. A rant zawsze można spiłować.

Bo teoretycznie jak rant duży czyli powiększona średnica to i nowe szczeki będą za małe wtedy bęben do wymiany.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 24 sie 2014, 08:29

Cały komplet na tył tj. Bębny, szczęki, zestaw montażowy no i łożyska wyjdzie około 500zł :) Bębny i szczęki mam zamiar TRW zarzucić.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sie 2014, 10:51

Ale sprawdź przed kupnem na jakiej pozycji był regulator żeby jaj nie wyszło.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 24 sie 2014, 14:29

Do zdjęcia bębna trzeba ten trzpień w góre przez otwór na felgę dawać bo inaczej bęben nie zejdzie :-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sie 2014, 18:00

wiem ale przez dziurę widać w jakiej jest pozycji ewentualnie zarysować

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 mar 2017, 19:32

Witam wie ktoś może czy pompa hamulcowa z a6c4 jest wydajniejsza,mocniejsza niż z 80?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 mar 2017, 20:43

Jest taka sama jak w naszych 23,8mm a po drugie źle myślisz wydajność zależy od średnicy tłoczka, a moc zależy o serwa. Konfiguracje są rożne najsilniejsze to tłoczek 22 i 10 calowe serwo ale to mało wydajne instalując 23,8mm do 10 calowego serwa uzyskasz siłę jaka masz w serii lecz ciut wydajniejsze, a serie prawdopodobnie chyba masz 22mm i 9 calowe serwo. A instalując 23,8 do 9 calowego serwa wydajność większa ale siła mniejsza.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 mar 2017, 21:11

Serwo założyłem z a6 c4 i myślałem o pompie tez wiem ze jest różnica w gwincie bo w 80 jest 10 a tam 12

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl