Witam!
Od niedawna jestem właścicielem Audi 80 B3 z 87 roku z silnikiem JN. Ostatnio postanowiłem przywrócić sprawność zasilania paliwem. Auto na LPG miało problem z niskimi obrotami. Po wymianie bezpiecznika od sterownika KE problem znikł.
Następnie postanowiłem uruchomić benzynę. Po wyczyszczeniu regulatora ciśnienia i regulacji talerzyka udało mi się odpalić na benzynie, jednak auto w ogóle nie trzyma wolnych obrotów. Po regulacji dawki paliwa imbusem 3 nawet możliwa jest jazda na PB, jednakże poniżej 1800obr/min silnik gaśnie.
Zauważyłem, iż w okolicy wtrysku zwisa szara wtyczka z 2 przewodami. Do czego ona służy? Czy może mieć związek z brakiem wolnych obrotów?
Przeglądając Internet zauważyłem, iż w moim aucie brakuje "nastawnika ciśnienia"?, a w jego miejsce znajduje się zaślepka.
Proszę o pomoc.