[Audi 80 B4 1Z] by drivtens [CHIP;EEN;KAT OUT] NOWE:HAMOWNIA
brabus124, na mody się narazie nie zapowiada bo trzeba przywrócić auto do porzadku po porzednim właścicielu, bo teraz po roku użytkowania wszystko wychodzi (łożyska, świece, przewody itd.). Chip i Kat out spokojnie wystarcza i auto nadal jest ekonomiczne. Są teraz inne priorytety. Swieżo co zamówiłem oponki na zimę no i trzeba się w końcu do blacharza wybrać klapa i bok tył do roboty ;/. No i przydałoby sie jakieś nowe koło na wiosnę
Na zimę wpadają Zeetex ice-plus s100:
Na zimę wpadają Zeetex ice-plus s100:
Przemas80, niestety bierze ją rdza w podszybiu. Lakiernik powiedział, że była już robiona ale bez odklejania szyby (czytaj po łebach...). Dlatego znowu rdzewieje. Bardziej martwie sie progiem, bo ten sam gosciu powiedział, że przegnity jest troche i moga być dziury już. Chce to zrobić porządnie, tak zeby mieć spokój na kilka lat, nie wiem tylko czy jest to możliwe.... :-|
chodor, dzięki, miłe slowa. Powolutku, powolutku i coraz więcej wiem o tym aucie, na tyle, żeby ponaprawiać coś samemu.
Dzisiaj troche lipa bo jak wracałem do Wrocławia to Audiczka straciła moc na wyzszych obrotach, a wczoraj wymieniałem jedną opaskę za turbiną i może gdzieś puszcza ciśnienie. Jutro muszę sprawdzić ... :roll:
Dzisiaj troche lipa bo jak wracałem do Wrocławia to Audiczka straciła moc na wyzszych obrotach, a wczoraj wymieniałem jedną opaskę za turbiną i może gdzieś puszcza ciśnienie. Jutro muszę sprawdzić ... :roll:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84, dzisiaj dokręcałem przed wyjazdem do pracy i problem pozostał. Jak wrócę to będę majsterkował, bo może wręcz przeciwnie uszkodziłem jakiś wąż bo za mocno skręciłem. Efekt ewidentnie po zmianie opaski. 130 na autostradzie i koniec mocy, więcej dymu. Sprawdzę te węże najpierw je wykręcając, a później ewentualnie, jak to nie pomoże to obejdę N75 i wtedy zobaczymy. Samochód ewidentnie nie jedzie od 2500>.
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Cześć
Fajny Avancik Żwrócił moją uwagę, bo mam identycznego, równie ładnego jak Twój (może w końcu zrobię jakąś sesję zdjęciową). Co ciekawe nawet drobne problemy miałem takie jak u Ciebie, czyli to co piszesz o podszybiu i o progu.
Podszybie klapy da się skutecznie naprawić bez zdejmowania szyby (może trudno w to uwierzyć), no chyba że korozja jest naprawdę wyjątkowo zaawansowana i wtedy rzeczywiście najlepiej zdjąć szybę.
Co do progu - jeśli jest oryginalny, warto dokładnie zweryfikować jego stan, nie daj się namówić na ewentualną wymianę progu. Mało prawdopodobne, aby był naprawdę przegnity, no chyba że był już kiedyś wymieniany bądź naprawiany. Mój niestety był już kiedyś wymieniany.
Jak by co to pytaj, to postaram się opisać zakres prac.
Fajny Avancik Żwrócił moją uwagę, bo mam identycznego, równie ładnego jak Twój (może w końcu zrobię jakąś sesję zdjęciową). Co ciekawe nawet drobne problemy miałem takie jak u Ciebie, czyli to co piszesz o podszybiu i o progu.
Podszybie klapy da się skutecznie naprawić bez zdejmowania szyby (może trudno w to uwierzyć), no chyba że korozja jest naprawdę wyjątkowo zaawansowana i wtedy rzeczywiście najlepiej zdjąć szybę.
Co do progu - jeśli jest oryginalny, warto dokładnie zweryfikować jego stan, nie daj się namówić na ewentualną wymianę progu. Mało prawdopodobne, aby był naprawdę przegnity, no chyba że był już kiedyś wymieniany bądź naprawiany. Mój niestety był już kiedyś wymieniany.
Jak by co to pytaj, to postaram się opisać zakres prac.
Wrzucaj fotki koniecznie, rzuce okiem i upewnię sie czy rzeczywiście taka sama
Sagitari, Lakiernik powiedział, że mógł juz być robiony, ale coś pogderał, że tą listwe ciężko ściągac i możliwe ze nie była zdejmowana... Więc sam nie wiem. Na lakiernictwie kompletnie się nie znam, ale chciałbym to zrobić porządnie, bo nie ukrywam, ze auto zostanie u mnie długo.
Co do klapy to chyba trzeba odklejac, bo lakiernik zauważył, że ta szyba była nieodklejana, zrobione po lebach i dlatego rdzewieje. Myślę nad kupieniem klapy używanej bez rdzy, ale wstępnie zostaję przy naprawie.
U Ciebie po naprawie nie gnije ponownie?
Sagitari, Lakiernik powiedział, że mógł juz być robiony, ale coś pogderał, że tą listwe ciężko ściągac i możliwe ze nie była zdejmowana... Więc sam nie wiem. Na lakiernictwie kompletnie się nie znam, ale chciałbym to zrobić porządnie, bo nie ukrywam, ze auto zostanie u mnie długo.
Co do klapy to chyba trzeba odklejac, bo lakiernik zauważył, że ta szyba była nieodklejana, zrobione po lebach i dlatego rdzewieje. Myślę nad kupieniem klapy używanej bez rdzy, ale wstępnie zostaję przy naprawie.
U Ciebie po naprawie nie gnije ponownie?
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Niestety pierwsza naprawa nie była do końca przemyślana. Dopiero druga próba w zeszłym roku dała pożądany efekt. Choć gdybym to robił jeszcze raz, wybrałbym inny lakier do podkładu, ale i tak nie jest źle. W tym roku planuję jeszcze na wszelki wypadek wykonanie zastrzyku z Cortalinu F w przestrzeń między ramką szyby i warstwą kleju szyby (miejsce nieosiągalne bez zdjęcia szyby, ale możliwe do potraktowania odpowiednią chemią).
Auto również szykuję na długo, jestem przekonany że na około 10 lat, potem zobaczę, czy nadal będę potrafił jeszcze wszystko ogarniać
Auto również szykuję na długo, jestem przekonany że na około 10 lat, potem zobaczę, czy nadal będę potrafił jeszcze wszystko ogarniać