[B3 1.8 JN] szarpie na lpg podczas gwałtownego przyspieszani
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
[B3 1.8 JN] szarpie na lpg podczas gwałtownego przyspieszani
Witam. Mam trochę denerwujący problem z lpg. Podczas gwałtownego naciśnięcia gazu samochód zaczyna przez chwilę skakać jak kangur po czym zaczyna normalnie przyspieszać. Dzieje się to podczas ruszania lub podczas gwałtownego naciśnięcia pedału gazu.Podczas normalnej jazdy jest ok. Problem występuje tylko na lpg na PB jest wszystko ok. Instalacja to zwykła instalacja I lub II generacji sam nie wiem. Pokręciłem trochę regulacją przy rektorze (popuściłem gazu) i troszkę jak by się poprawiło ale problem nadal od czasu do czasu występuje. Co może być problemem? Za dużo dostaje gazu, za mało a może coś innego?[/i]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 mar 2014, 18:41
- Lokalizacja: Chełm
Mam ten sam problem , gdy jadę np na 1, lub 2 i dam gazu to mi szarpie tak dziwnie.
Mam pytanie gdzie jest filtr gazu ? I co może byc tam z tym filtrem , jestem ciemny bo to moje pierwsze audi tym bardziej pierwsze w gazie .
A z tym podkręceniem to jak to można zrobic i gdzie to się podkręca lub odkręca ?
Mam pytanie gdzie jest filtr gazu ? I co może byc tam z tym filtrem , jestem ciemny bo to moje pierwsze audi tym bardziej pierwsze w gazie .
A z tym podkręceniem to jak to można zrobic i gdzie to się podkręca lub odkręca ?
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Filtr wymieniony a reduktor ma najechane 40tys km.Ale chyba znalazłem przyczynę.Zacząłem szukać po Internecie i podobne objawy pojawiają się gdy szwankują kable lub świece. Pomyślałem że sprawdzę kable, ściągam ze świecy a w ręce został mi kabel z kapturkiem a reszta przewodu się oderwała i została na świecy.Nałożyłem lub raczej wcisnąłem z powrotem kapturek i nie zauważyłem żadnej zmiany w pracy silnika także pewnie juz dość długo ten kabel jest oderwany.
Kupiłem dziś kable i świece i w weekend będę wymieniał. Mam bardziej że to pomoże
Kupiłem dziś kable i świece i w weekend będę wymieniał. Mam bardziej że to pomoże
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 mar 2014, 18:41
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A kablach nie pomyślałem. A ostatnio kumplowi kalibrowałem wtryski gazu i gdzieś zruszyłem przewody zapłonowe. Na drugi dzień przyjeżdża i mówi że szarpie, nie dość że za darmo skalibrowałem mu te wtryski a teraz będę musiał jeszcze mu szukać przyczyny szarpania.
Ale popryskałem wodą z rozpylacza i przy jednej fajce zaczęła przeskakiwać iskra. A jako że kumpel dziaduje na naprawy to okleiłem taśmą i szarpanie zniknęło.
Oprócz zraszania przewodów zapłonowych wodą można wziąć kabel podłączyć jeden koniec do masy a drugim przejechać wzdłuż przewodów. Iskra z przebicie przeskoczy na ten kabel którym się operuje.
Ale popryskałem wodą z rozpylacza i przy jednej fajce zaczęła przeskakiwać iskra. A jako że kumpel dziaduje na naprawy to okleiłem taśmą i szarpanie zniknęło.
Oprócz zraszania przewodów zapłonowych wodą można wziąć kabel podłączyć jeden koniec do masy a drugim przejechać wzdłuż przewodów. Iskra z przebicie przeskoczy na ten kabel którym się operuje.