ten zaznaczony przewód jest odpowiedzialny za prace silnika krokowego?
co to za ściągana gumka?
co powinno być w tym miejscu bo jest to zaślepione
Tu zdjęcie w lepszej rozdzielczości: http://images70.fotosik.pl/143/56107c3d3892155a.jpgDawid89 pisze:zaslepionego masz krokowca
do na niebiesko to guma wtrysku powinienes miec podpietego razem z krokowcem
Podłącza się aby krokowiec przy pracy na gazie wpuszczał mieszankę palną (gaz powietrze) do kolektora a nie samo powietrze, które zubożało by mieszankę.dawid91 pisze:A do LPG przekłada się go tam gdzie masz teraz. Dlaczego to nie powiem, bo się na tym nie znam.
miał tak od początku, podejrzewałem że dostaje lewe powietrze, jednak sprawdziłem wszytko i wydaje się być. Trzeba jednak zaznaczyć że ten problem nie zawsze występuje, nie ma na to wpływu temperatura silnika. Można uznać że jakby coś się zawieszało, i nie zawsze działało :?:dawid91 pisze:Te obroty zaczęły tak same z siebie falować czy odkąd masz samochód tak ma?
wg mojego oka jest ok:)dawid91 pisze:Jak tam klapka przepływomierza? Nie jest pogięta, podnosi się z płynnie i bez oporu?
Możliwe, że to wina potencjometru przepływomierza. Poczytaj te tematy co wcześniej podałem, sprawdź prąd nastawnika, bo warto to zrobić nawet jak auto zachowuje się w miarę okrikker pisze:miał tak od początku, podejrzewałem że dostaje lewe powietrze, jednak sprawdziłem wszytko i wydaje się być. Trzeba jednak zaznaczyć że ten problem nie zawsze występuje, nie ma na to wpływu temperatura silnika. Można uznać że jakby coś się zawieszało, i nie zawsze działało :?:dawid91 pisze:Te obroty zaczęły tak same z siebie falować czy odkąd masz samochód tak ma?
Mam podobny problem. To też może być wina potencjometru lub właśnie prądu nastawnika. Może też to być czujnik położenia przepustnicy, który raz działa a raz nie.rikker pisze:wg mojego oka jest ok:)dawid91 pisze:Jak tam klapka przepływomierza? Nie jest pogięta, podnosi się z płynnie i bez oporu?
Jednak z krokowcem jest coś nie tak, ponieważ w sytuacji gdzie zatrzymuje sie na skrzyżowaniu musze wspomagać silnik lekkim głaskaniem gazu aby nie zgasł i ten problem też raz jest, a nieraz jest ok.
W zimę może być ciężko. Lepiej co jakiś czas przepalaj go na benzynie, bo wtrysk ci całkiem siądzie i silnik na benzynie już nie pojeździrikker pisze:Z tym bujaniem obrotów można żyć i tak jeżdze na LPG
wejscie w kobrze do krokowego masz zaslepione - prawidlowo bo krokowy zeby utrzymac wolne obroty musi zasysac mieszanke powietrze-gaz - teraz pobiera ja z krocca w mikserze, do ktorego jest podlaczony krokowyrikker pisze:Mam problem z wolnymi obrotami, po odpaleniu silnik pracuje na około 200obr (cała buda się trzęsie) na gazie pracuje równo, na benzynie obroty falują o około 800. naciągnąlem linke od gazu i jest ok na LPG, na benie nadal obroty falują dołączam fotke.
ten zaznaczony przewód jest odpowiedzialny za prace silnika krokowego?
co to za ściągana gumka?
co powinno być w tym miejscu bo jest to zaślepione [url=http://images70.fotosik.pl/143/56107c3d3892155a.jpg]Obrazek[/URL]
To akurat łatwo poznać bo tam jest k-jetronic bez elektroniki i idą dwa przewody w oplocie (takie jak do wtryskiwaczy) w okolice alternatora do regulatora rozgrzewania. Tak jak na tym foto: https://h-a.d-cd.net/2ef731u-960.jpgPieterB pisze: DZ hmm nie jestem pewien.