[ALL] Audi 80 quattro pod tuning (torowe).
Jak juz kupować Audi to pod konkretny silnik. Poczytam troche w weekend o nich, ale 1,8T fajnie by pasowało z tego co slysze do 2.0 no I masa na +. Swoja droga ciezko znaleść 16v w Quattro
To jeszcze zadam pytanie, czy nie lepiej np. włożyć turbo do tego 16v. Wtedy pewnie możnaby z 400 KM uzyskać... Czy to za dużo roboty?
[ Dodano: 2014-09-16, 17:19 ]
A jak to wyglada, gdybym chciał wstawiać 2,7 Biturbo? Podejdzie swap w 2.0 lub 2.8 czy najlepiej kupić 2.6?
To jeszcze zadam pytanie, czy nie lepiej np. włożyć turbo do tego 16v. Wtedy pewnie możnaby z 400 KM uzyskać... Czy to za dużo roboty?
[ Dodano: 2014-09-16, 17:19 ]
A jak to wyglada, gdybym chciał wstawiać 2,7 Biturbo? Podejdzie swap w 2.0 lub 2.8 czy najlepiej kupić 2.6?
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
roboty tyle samo co podczas jedzenia śniadania. KOSZTA to jedyny tu problem. Bo chyba każdy potrafi sobie rozkręcić silnik m ając podstawowe klucze - gorzej to poskładać zeby jechało i miało jakąś moc i nie wybuchło :mrgreen:drivtens pisze:To jeszcze zadam pytanie, czy nie lepiej np. włożyć turbo do tego 16v. Wtedy pewnie możnaby z 400 KM uzyskać... Czy to za dużo roboty?
z 2,7bit w ogole jest problem bo jest zbyt szeroki, dochodzi rzeźbienie kolektorów. jeśli nie masz jakiegoś swojego zaplecza gdzie mógłbyś sam coś zrobić lub worka pieniędzy to jest problem... idź lepiej w 1,8tdrivtens pisze:A jak to wyglada, gdybym chciał wstawiać 2,7 Biturbo? Podejdzie swap w 2.0 lub 2.8 czy najlepiej kupić 2.6?