Witam. Mam problem z moim ABK, obroty na biegu jałowym są po prostu zbyt niskie. Po odpaleniu na zimnym silniku muszę podtrzymywać pedał gazu bo silnik zgaśnie, po rozgrzaniu obroty rzędu 500. Oczywiście całą budą wtedy telepie. Problem na benzynie i na gazie (sekwecja, nie było strzału). Do tej pory sprawdzone:
-regulator biegu jałowego (krokowiec) - czyszczony, podmieniony na sprawny ale nie ma efektów. (jakie napięcie powinno być na wtyczce, po odpięciu na moim jak i na sprawnym nie ma rekacji)
-przekaźnik 30 przelutowany
-czujnik niebieski, sprawdzana rezystacji jak i podmieniany na inny, efektu brak
-sonda niedawno zmieniana, spalanie LPG rzędu 10l/100km
-zapłon ustawiony prawidłowo
-klapka w przepływomierzu chodzi bez żadnych zacięć, nie było nigdy naprawiane
Nie ma skutków ubocznych, silnik przyśpiesza normalnie, nie ma zachwiań obrotów, po prostu na jałowym obroty są za niskie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
[B4 2.0 ABK] Obroty na biegu jałowym zbyt niskie
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wg. mnie lepiej zacząć znalezienie przyczyny tych niskich obrotów niż od razu niwelować skutek.Dawid89 pisze:przy przepustnicy jak masz linke od gazu i pod tym jest taka mała srubka ew nia mozesz sobie pokrecic obroty
Przy podkręceniu przepustnicy czujnik położenia przepustnicy nie będzie załączał stabilizacji biegu jałowego co jeszcze utrudni znalezienie powodu niskich obrotów.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
o tuż to <ok>aldi pisze:Dawid89 napisał/a:
przy przepustnicy jak masz linke od gazu i pod tym jest taka mała srubka ew nia mozesz sobie pokrecic obroty
Wg. mnie lepiej zacząć znalezienie przyczyny tych niskich obrotów niż od razu niwelować skutek.
Przy podkręceniu przepustnicy czujnik położenia przepustnicy nie będzie załączał stabilizacji biegu jałowego co jeszcze utrudni znalezienie powodu niskich obrotów.
to że chodzi lekko nie oznacza jeszcze że sprawny, bo ciekawe co pokazuje na vag'umuchachos pisze:-klapka w przepływomierzu chodzi bez żadnych zacięć, nie było nigdy naprawiane