Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Obroty na biegu jałowym zbyt niskie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
muchachos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 18 lut 2013, 13:37

[B4 2.0 ABK] Obroty na biegu jałowym zbyt niskie

Post autor: muchachos » 08 wrz 2014, 21:48

Witam. Mam problem z moim ABK, obroty na biegu jałowym są po prostu zbyt niskie. Po odpaleniu na zimnym silniku muszę podtrzymywać pedał gazu bo silnik zgaśnie, po rozgrzaniu obroty rzędu 500. Oczywiście całą budą wtedy telepie. Problem na benzynie i na gazie (sekwecja, nie było strzału). Do tej pory sprawdzone:
-regulator biegu jałowego (krokowiec) - czyszczony, podmieniony na sprawny ale nie ma efektów. (jakie napięcie powinno być na wtyczce, po odpięciu na moim jak i na sprawnym nie ma rekacji)
-przekaźnik 30 przelutowany
-czujnik niebieski, sprawdzana rezystacji jak i podmieniany na inny, efektu brak
-sonda niedawno zmieniana, spalanie LPG rzędu 10l/100km
-zapłon ustawiony prawidłowo
-klapka w przepływomierzu chodzi bez żadnych zacięć, nie było nigdy naprawiane

Nie ma skutków ubocznych, silnik przyśpiesza normalnie, nie ma zachwiań obrotów, po prostu na jałowym obroty są za niskie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 09 wrz 2014, 12:24

Obstawiam przepływkę, jak masz możliwość podmień na drugą sprawną.

Dawid89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 maja 2014, 07:17

Post autor: Dawid89 » 11 wrz 2014, 14:51

przy przepustnicy jak masz linke od gazu i pod tym jest taka mała srubka ew nia mozesz sobie pokrecic obroty

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 wrz 2014, 15:24

Dawid89 pisze:przy przepustnicy jak masz linke od gazu i pod tym jest taka mała srubka ew nia mozesz sobie pokrecic obroty
Wg. mnie lepiej zacząć znalezienie przyczyny tych niskich obrotów niż od razu niwelować skutek.
Przy podkręceniu przepustnicy czujnik położenia przepustnicy nie będzie załączał stabilizacji biegu jałowego co jeszcze utrudni znalezienie powodu niskich obrotów.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 wrz 2014, 15:56

aldi pisze:Dawid89 napisał/a:
przy przepustnicy jak masz linke od gazu i pod tym jest taka mała srubka ew nia mozesz sobie pokrecic obroty
Wg. mnie lepiej zacząć znalezienie przyczyny tych niskich obrotów niż od razu niwelować skutek.
Przy podkręceniu przepustnicy czujnik położenia przepustnicy nie będzie załączał stabilizacji biegu jałowego co jeszcze utrudni znalezienie powodu niskich obrotów.
o tuż to <ok>
muchachos pisze:-klapka w przepływomierzu chodzi bez żadnych zacięć, nie było nigdy naprawiane
to że chodzi lekko nie oznacza jeszcze że sprawny, bo ciekawe co pokazuje na vag'u

muchachos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 18 lut 2013, 13:37

Post autor: muchachos » 20 wrz 2014, 17:41

Po miesiącu niskich obrotów dzisiaj naprawiło się wszystko samo :mrgreen: Nie wiem o co chodziło ale wszystko wróciło do normy, widocznie Audi naprawia się samo <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl