Witam
Od jakiegoś czasu po myjni karcher i mocny opadach kapie mi z miejsca pokazanego na zdjęciu. gdzie szukać przyczyny co uszczelniać?
ps. z drugiej strony tak samo
[Cabrio NG] Problem z przeciekiem
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
[Cabrio NG] Problem z przeciekiem
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
Zdjęcie wskazuje na miejsce, w którym łączy się uszczelka dachowa z tą umieszczoną na słupku. Może to oznaczać, że uszczelki po prostu straciły swoją elastyczność z racji wieku albo zostały uszkodzone, bo jednak trochę w tym miejscu pracują.
Nie ma tu chyba żadnych cudów: spróbuj wyregulować (co podobno nie jest łatwą sprawą) a jak nie pomoże to będziesz musiał się z tym faktem pogodzić albo zmienić uszczelki.
Nie ma tu chyba żadnych cudów: spróbuj wyregulować (co podobno nie jest łatwą sprawą) a jak nie pomoże to będziesz musiał się z tym faktem pogodzić albo zmienić uszczelki.
Re: [Cabrio NG] Problem z przeciekiem
Witam,
Wypchnij uszczelkę dachu bardziej na zewnątrz. Jest na śrubki x na szynach i łatwo ją się reguluje zarówno do wewnątrz jak i na zewnątrz (jak w tym przypadku) i jest spora regulacja ,-powinno pomóc. Tylko jak za mocno to zrobisz(za bardzo wychylisz) to szyba może zacząć skrzypieć o gumę-uszczelkę,-więc z umiarem...
A z drugiej strony nie myj karcherem dachu i w ogóle karcherem auta od "pasa w góre" ,-a jeśli już musisz to zawsze dyszą od góry ,od przodu auta do tyłu i z zachowaniem odległości-bo ciśnienie karchera to nic dobrego dla dachu jak i uszczelek.
Pozdrawiam.
Wypchnij uszczelkę dachu bardziej na zewnątrz. Jest na śrubki x na szynach i łatwo ją się reguluje zarówno do wewnątrz jak i na zewnątrz (jak w tym przypadku) i jest spora regulacja ,-powinno pomóc. Tylko jak za mocno to zrobisz(za bardzo wychylisz) to szyba może zacząć skrzypieć o gumę-uszczelkę,-więc z umiarem...
A z drugiej strony nie myj karcherem dachu i w ogóle karcherem auta od "pasa w góre" ,-a jeśli już musisz to zawsze dyszą od góry ,od przodu auta do tyłu i z zachowaniem odległości-bo ciśnienie karchera to nic dobrego dla dachu jak i uszczelek.
Pozdrawiam.
enzoo pisze:Witam
Od jakiegoś czasu po myjni karcher i mocny opadach kapie mi z miejsca pokazanego na zdjęciu. gdzie szukać przyczyny co uszczelniać?
[url=http://images70.fotosik.pl/169/6c45738d334e0c0dm.jpg]Obrazek[/URL]
ps. z drugiej strony tak samo
HM
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
karcherem to tylko elementy karoserii i szybe a wiadomo nie raz troche naleci tam ale dzięki jutro będę działał
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
a zanim zaczniesz kombinowac z regulacjami to otworz dach i w tamtym miejscu w srebrnej obwodce szyby, wlasnie na rogu jest otwor spustowy wody z uszczelek, ja mialem kiedys tam liść i mialem identyczne objawy, pierwsze zajrzyj tam, jezeli nic nie zobaczysz, to wlewaj powoli wode, wyplwywac powinna u dolu drzwi, otworz je sobie podczas wlewania wody i patrz czy jest przeplyw, jezeli zrobi sie cofka to wiesz ze spust masz zapchany, wiec wez sprezone powietrze przedmuchaj i powinno pomoc, daj znac czy mialem racje
Forum A6Klub i Audi80
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga