[80 b4 2.0 ABT] Wyciek oleju.
[80 b4 2.0 ABT] Wyciek oleju.
Witam, ostatnio zauważyłem wyciek oleju obok filtra.
Zdjęcie
Z czego może ciec i czy to poważne?
Pozdrawiam.
Zdjęcie
Z czego może ciec i czy to poważne?
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
ALDI - nie czaje kumy. Jak w inny sposób działa ten nad filtrem?
Różnią się z zewnątrz tylko kolorem główki , a w środku chyba tylko siłą sprężynki lub jakiejś gumowej membranki.
A może chodzi o to że jeden pod wpływem ciśnienia łączy z masą czyli zamyka obwód i prąd płynie do jakiejś piszczałki , a drugi rozłącza obwód i prąd nie płynie do jakiejś żaróweczki? Dobrze trybię ? [/b]
Różnią się z zewnątrz tylko kolorem główki , a w środku chyba tylko siłą sprężynki lub jakiejś gumowej membranki.
A może chodzi o to że jeden pod wpływem ciśnienia łączy z masą czyli zamyka obwód i prąd płynie do jakiejś piszczałki , a drugi rozłącza obwód i prąd nie płynie do jakiejś żaróweczki? Dobrze trybię ? [/b]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
No mniej więcej tak jak napisałeś, ten na górze pod wpływem ciśnienia rozłącza (ciśnienie gasi kontrolkę) ten na dole załącza masę. I jak dobrze pamiętam to tylko z tego dolnego jest brzęczyk ale kontrolkę powinien zapalić którykolwiek z czujników w przypadku braku ciśnienia.antoni pisze:A może chodzi o to że jeden pod wpływem ciśnienia łączy z masą czyli zamyka obwód i prąd płynie do jakiejś piszczałki , a drugi rozłącza obwód i prąd nie płynie do jakiejś żaróweczki? Dobrze trybię ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak, jeśli to było pytanie.Zagond pisze:Chodzi o czujnik który jest schowany pod taką jakby pomarańczową nasadką gumową.
Opis działania tych czujników już chyba z 5 razy opisywałem w różnych tematach.antoni pisze:Dzięki aldi i myślę że nie tylko ja dziękuję, bo jest tu kilkaset albo i więcej ludzi ktorzy stąd czerpią wiedzę.