80 B3 automat 1.8S
80 B3 automat 1.8S
Witam,
jakiś czas temu stałem się właścicielem takiej oto 80.
Rocznik 1989,
silnik PM 90km,
skrzynia 3 biegowa automatyczna,
szyberdach,
światła przeciwmgielne w zderzaku,
i centralny.
Niby nic specjalnego ale jeżdzi się całkiem przyjemnie
W dodatku lekko zglebione, i z ładną felgą na letnie dni.
Auto kupiłem trochę skrzywdzone, bo puknięte w tył, wymieniona klapa, lampy i prawdopodobnie zderzak, przed większymi zniszczeniami uchroniła ją butla gazu w bagażniku, która powstrzymała pas tylny przed dalszym penetrowaniem bagażnika;)
stan na dzień zakupu:
stan dwa dni temu:
stan na chwilę obecną:
auto poskładałem na sztukę aby dostarczyć je do mojego kolegi który zajmie się blacharką, oraz zderzakami
jakiś czas temu stałem się właścicielem takiej oto 80.
Rocznik 1989,
silnik PM 90km,
skrzynia 3 biegowa automatyczna,
szyberdach,
światła przeciwmgielne w zderzaku,
i centralny.
Niby nic specjalnego ale jeżdzi się całkiem przyjemnie
W dodatku lekko zglebione, i z ładną felgą na letnie dni.
Auto kupiłem trochę skrzywdzone, bo puknięte w tył, wymieniona klapa, lampy i prawdopodobnie zderzak, przed większymi zniszczeniami uchroniła ją butla gazu w bagażniku, która powstrzymała pas tylny przed dalszym penetrowaniem bagażnika;)
stan na dzień zakupu:
stan dwa dni temu:
stan na chwilę obecną:
auto poskładałem na sztukę aby dostarczyć je do mojego kolegi który zajmie się blacharką, oraz zderzakami
Ostatnio zmieniony 05 sty 2014, 12:32 przez Akub87, łącznie zmieniany 1 raz.
Według tego co znalazłem, w internecie i w dokumentach, oraz oglądając silnik, jest to JN, monowtrysk i 90 patatajów, i rocznik także się zgadza, ale mogę się mylić
błotniki całe, nie pofalowane, najwięcej ucierpiał pas tylny, i podłoga bagażnika przy pasie.
Myślę że warto bo i tanio kupiona, i sam ją wcześniej serwisowałem :mrgreen: i choć może nie widać, to poprzednia właścicielka włożyła w nią trochę grosza.
Gadanie, raz że stała pół roku, nie ruszana wogóle, a dwa ubrudziła się jak jechałem do kolegi co się na poważnie zajmie blacharką.
błotniki całe, nie pofalowane, najwięcej ucierpiał pas tylny, i podłoga bagażnika przy pasie.
Myślę że warto bo i tanio kupiona, i sam ją wcześniej serwisowałem :mrgreen: i choć może nie widać, to poprzednia właścicielka włożyła w nią trochę grosza.
Gadanie, raz że stała pół roku, nie ruszana wogóle, a dwa ubrudziła się jak jechałem do kolegi co się na poważnie zajmie blacharką.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
tak się ostatnio zastanawiam, jak to jest z trwałoscia tych skrzyń 3 biegowych? to auto ma 25 lat, jakis rok przed zakupem sam zmieniałem olej z filtrem w skrzyni, oraz uzczelniacze.
obecnia auto ma ok 300 tyś przebiegu. Nastawić się na jakąś awarię?
daniel110791, nie zdejmne, mnie się podoba według mnie ładnie współgra z lotką z tyłu.
Owszem nie jest idealna ta listewka, ale zjadę do PL to dalej będę robił blachę. TZN drzwi, i ta listewke też do lakierowania dam.
obecnia auto ma ok 300 tyś przebiegu. Nastawić się na jakąś awarię?
daniel110791, nie zdejmne, mnie się podoba według mnie ładnie współgra z lotką z tyłu.
Owszem nie jest idealna ta listewka, ale zjadę do PL to dalej będę robił blachę. TZN drzwi, i ta listewke też do lakierowania dam.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
największy problem to spawanie. Musisz przeszczepić mocowania silnika z silników pięciocylindrowych (bez znaczenia czy b2 b3 czy też b4). Ułożenie samych łap silnika na podłużnicach jest proste - pasują tylko i wyłącznie w jednej pozycji w jednym miejscu +/- 5mm Do tego musisz dodać inną belkę z przodu - też od R5, pas przedni - a w sumie to wzmocnienie "T" między lampami jest inne, inna jest ława (sanki czy jakkolwiek to nazwiesz) także musi pochodzić z pięciu cylindrów. Jeśli chodzi o stabilizator, kolumny itd to już masz dowolność Ważne, aby półosie pasowały (w piasty ) Mocowanie skrzyni biegów całkiem możliwe, że może zostać od manuala b3, ale to bym wolał skonfrontować lub przerzeźbić mocowanie od b4/automat, bo jednak skrzynia jest niemiłosiernie ciężka, dużo bardziej niż manual. To tyle jeśli chodzi o grubsze rzeczy, łatwiejsze to sterowanie skrzynia, gała od zmiany biegów, wyświetlacz na zegary podający aktualny bieg itd itd
I czemu automat?! Większość robi swap z automatu na manual....
I czemu automat?! Większość robi swap z automatu na manual....
bo to jest automat, a poza tym wygodnie się jeździ z automatem, a poza tym w szwajcari to nie tak łatwo zrobić, czas mnie do tego goni, mogę mieć cala b4 za smieszna kase...
sanki/wózek da rade przeszczepić z b4 do b3?
a inne pytanie, samą skrzynie da się wsadzić do mojej b3 i będzie poprawnie dzialalo? czy to juz skrzynia nowsza z elektronika itd
[ Dodano: 2014-10-04, 17:10 ]
moja skrzynia:
[ Dodano: 2016-04-12, 20:23 ]
audi jeździ ma się dobrze, udało się kupić dawcę skrzyni, i nie tylko skrzyni
auto obecnie wygląda tak:
sanki/wózek da rade przeszczepić z b4 do b3?
a inne pytanie, samą skrzynie da się wsadzić do mojej b3 i będzie poprawnie dzialalo? czy to juz skrzynia nowsza z elektronika itd
[ Dodano: 2014-10-04, 17:10 ]
moja skrzynia:
[ Dodano: 2016-04-12, 20:23 ]
audi jeździ ma się dobrze, udało się kupić dawcę skrzyni, i nie tylko skrzyni
auto obecnie wygląda tak: