Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B4] pompa paliwa pracuje na wylaczonym zaplonie non stop

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mr. Śruba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 gru 2013, 09:20

[B4] pompa paliwa pracuje na wylaczonym zaplonie non stop

Post autor: Mr. Śruba » 12 wrz 2014, 18:31

Witam !
Mam problem z pompą paliwa pracuje non stop na wyłączonym zapłonie a nawet wyjetym kluczyku. Gdy przekręce zapłon pompa dobije odpowiednie ciśnenie i wyłącza się tak jak powinna. Problem zauważyłem dziś rano gdy chciałem odplić auto a akumlator całkowicie był padnięty. Dodam iż mam instalację gzową która odcina pompę paliwa podczas pracy na gazie i to działa poprawnie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11735
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 wrz 2014, 20:34

Mr. Śruba, a sam przekaźnik pompy paliwa sprawdzałeś :?:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8423
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 wrz 2014, 21:15

Mr. Śruba pisze:Gdy przekręce zapłon pompa dobije odpowiednie ciśnenie i wyłącza się tak jak powinna.
Mr. Śruba, a sam przekaźnik pompy paliwa sprawdzałeś
Przekaźnik odpada. Prawdopodobnie burdel w instalacji.

Awatar użytkownika
Mr. Śruba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 gru 2013, 09:20

Post autor: Mr. Śruba » 16 wrz 2014, 22:55

To nie wina przekaźnika. Sprawdzone .

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 17 wrz 2014, 00:47

to chociaż napisz czego

Awatar użytkownika
Mr. Śruba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 gru 2013, 09:20

Post autor: Mr. Śruba » 17 wrz 2014, 14:31

No czego to jeszcze sam nie wiem, samochód stoi

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 wrz 2014, 19:05

Plus na zasilanie cewki przekaźnika powinien ginąć po wyłączeniu zapłonu. Może ze sterownika silnika idzie plus na zgaszonym a przekaźnik w miejscy gdzie jest plus na zapłonie przy braku zapłonu ma masę i gotowe przekaźnik załączony.

Zobacz najlepiej małą żarówką czy masz plus względem masy w miejscu styków T (oznaczony 47 w skrzynce) i 87 (46) przekaźnika pompy paliwa.
Nie powinno być plusa na żadnych z tych styków.

Sygnał z komputera załączający pompę paliwa dochodzi od spodu do kostki styku S w kostce B: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html (BS)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8423
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 wrz 2014, 20:06

aldi pisze:Plus na zasilanie cewki przekaźnika powinien ginąć po wyłączeniu zapłonu. Może ze sterownika silnika idzie plus na zgaszonym a przekaźnik w miejscy gdzie jest plus na zapłonie przy braku zapłonu ma masę i gotowe przekaźnik załączony.
Teoretycznie nie możliwe bo przekaźnik na bank ma zabezpieczenie diodowe które to spowoduje przy odwróconej polaryzacji zwarcie a nie włączenie . Z drugiej strony nawet gdyby miało z ecu nie wyjdzie plus bo to nie realne bramka jest masowa.

Jedynie co realne jakieś zabezpieczenie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl