Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] pompa paliwa pracuje na wylaczonym zaplonie non stop

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mr. Śruba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 gru 2013, 09:20

[B4] pompa paliwa pracuje na wylaczonym zaplonie non stop

Post autor: Mr. Śruba » 12 wrz 2014, 18:31

Witam !
Mam problem z pompą paliwa pracuje non stop na wyłączonym zapłonie a nawet wyjetym kluczyku. Gdy przekręce zapłon pompa dobije odpowiednie ciśnenie i wyłącza się tak jak powinna. Problem zauważyłem dziś rano gdy chciałem odplić auto a akumlator całkowicie był padnięty. Dodam iż mam instalację gzową która odcina pompę paliwa podczas pracy na gazie i to działa poprawnie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 wrz 2014, 20:34

Mr. Śruba, a sam przekaźnik pompy paliwa sprawdzałeś :?:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 wrz 2014, 21:15

Mr. Śruba pisze:Gdy przekręce zapłon pompa dobije odpowiednie ciśnenie i wyłącza się tak jak powinna.
Mr. Śruba, a sam przekaźnik pompy paliwa sprawdzałeś
Przekaźnik odpada. Prawdopodobnie burdel w instalacji.

Awatar użytkownika
Mr. Śruba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 gru 2013, 09:20

Post autor: Mr. Śruba » 16 wrz 2014, 22:55

To nie wina przekaźnika. Sprawdzone .

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 17 wrz 2014, 00:47

to chociaż napisz czego

Awatar użytkownika
Mr. Śruba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 gru 2013, 09:20

Post autor: Mr. Śruba » 17 wrz 2014, 14:31

No czego to jeszcze sam nie wiem, samochód stoi

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 wrz 2014, 19:05

Plus na zasilanie cewki przekaźnika powinien ginąć po wyłączeniu zapłonu. Może ze sterownika silnika idzie plus na zgaszonym a przekaźnik w miejscy gdzie jest plus na zapłonie przy braku zapłonu ma masę i gotowe przekaźnik załączony.

Zobacz najlepiej małą żarówką czy masz plus względem masy w miejscu styków T (oznaczony 47 w skrzynce) i 87 (46) przekaźnika pompy paliwa.
Nie powinno być plusa na żadnych z tych styków.

Sygnał z komputera załączający pompę paliwa dochodzi od spodu do kostki styku S w kostce B: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html (BS)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 wrz 2014, 20:06

aldi pisze:Plus na zasilanie cewki przekaźnika powinien ginąć po wyłączeniu zapłonu. Może ze sterownika silnika idzie plus na zgaszonym a przekaźnik w miejscy gdzie jest plus na zapłonie przy braku zapłonu ma masę i gotowe przekaźnik załączony.
Teoretycznie nie możliwe bo przekaźnik na bank ma zabezpieczenie diodowe które to spowoduje przy odwróconej polaryzacji zwarcie a nie włączenie . Z drugiej strony nawet gdyby miało z ecu nie wyjdzie plus bo to nie realne bramka jest masowa.

Jedynie co realne jakieś zabezpieczenie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl