Witam !
Mam problem z pompą paliwa pracuje non stop na wyłączonym zapłonie a nawet wyjetym kluczyku. Gdy przekręce zapłon pompa dobije odpowiednie ciśnenie i wyłącza się tak jak powinna. Problem zauważyłem dziś rano gdy chciałem odplić auto a akumlator całkowicie był padnięty. Dodam iż mam instalację gzową która odcina pompę paliwa podczas pracy na gazie i to działa poprawnie.
[B4] pompa paliwa pracuje na wylaczonym zaplonie non stop
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Plus na zasilanie cewki przekaźnika powinien ginąć po wyłączeniu zapłonu. Może ze sterownika silnika idzie plus na zgaszonym a przekaźnik w miejscy gdzie jest plus na zapłonie przy braku zapłonu ma masę i gotowe przekaźnik załączony.
Zobacz najlepiej małą żarówką czy masz plus względem masy w miejscu styków T (oznaczony 47 w skrzynce) i 87 (46) przekaźnika pompy paliwa.
Nie powinno być plusa na żadnych z tych styków.
Sygnał z komputera załączający pompę paliwa dochodzi od spodu do kostki styku S w kostce B: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html (BS)
Zobacz najlepiej małą żarówką czy masz plus względem masy w miejscu styków T (oznaczony 47 w skrzynce) i 87 (46) przekaźnika pompy paliwa.
Nie powinno być plusa na żadnych z tych styków.
Sygnał z komputera załączający pompę paliwa dochodzi od spodu do kostki styku S w kostce B: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html (BS)
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Teoretycznie nie możliwe bo przekaźnik na bank ma zabezpieczenie diodowe które to spowoduje przy odwróconej polaryzacji zwarcie a nie włączenie . Z drugiej strony nawet gdyby miało z ecu nie wyjdzie plus bo to nie realne bramka jest masowa.aldi pisze:Plus na zasilanie cewki przekaźnika powinien ginąć po wyłączeniu zapłonu. Może ze sterownika silnika idzie plus na zgaszonym a przekaźnik w miejscy gdzie jest plus na zapłonie przy braku zapłonu ma masę i gotowe przekaźnik załączony.
Jedynie co realne jakieś zabezpieczenie