Bez kitu, końca nie widać... a najgorsze jest to że wszystko trzeba kupować nowe albo regenerować, bo głupio tak wsadzić coś w niezadowalającym stanie :mrgreen:
krycha mam 2 pytanka
1) maglownica z S2/RS2 czym się różni od tych z TDI/V6 itp ? jakie są korzyści , plusy czy cokolwiek
2) nad jakim serwem i pompką myślisz do tych hebli, żeby to ze sobą współgrało dawało radę jakieś pomysł masz , pytam z czystej ciekawości
1 - magiel z S2 ABY/RS2 ma 2,5 obrotu od skrajnego do skrajnego położenia , pozostałe z tego co pamiętam 3,75, ale mogę się mylić
2 - podwójne serwo z B5/C5, pompa 25mm
pozdr
[ Dodano: 2014-09-17, 14:58 ]
Witam po dłuższej przerwie...
Jak wiecie auto zostało pomalowane jakiś czas temu... jednak nie zadowoliło mnie to. Krótko mówiąc spod zabezpieczony słabo, sporo niedoróbek na lakierze, środek niepomalowany, komora nieogarnięta.... Krótko mówiąc wtedy miałem dużo mniejszą wiedzę na ten temat niż teraz i z innym założeniem robiłem ten samochód. Więc postanowiłem rozebrać wsio do gołego nadwozia. Aktualnie jestem na tym właśnie etapie, na dniach wiozę auto do piasku tzn podwozie, komora i środek ( blach nie trzeba ), a w październiku do lakiernika. Kolor zmieniam na inny - pospolity . Mam zamiar i ogromne chęci wyjechać tym autem na wiosnę, ale zobaczymy czy hajs będzie się zgadzał :mrgreen: i czy nie zabraknie siły
świetna decyzja, ja tez marze teraz o drugim malowaniu, wlaśnie bardziej kompleksowym, z komora ze środkiem... wciąż czekam i nie mogę się doczekać końca :mrgreen: