[80 b3] stuki podczas skręcania w przednim zawieszeniu
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
[80 b3] stuki podczas skręcania w przednim zawieszeniu
Witam, mam pytanko od samego kupna auta przy skecaniu stukaa mi coś, i to w lewo i w prawo, słychać to głownie przy powrocie kierownicy, byłem na diagnostyce ale nic mi nie powiedizeli, ale denerwujące to jest, spotkał się ktoś może? auto to b3 bez wspomagania.Moze coś z kolumną? jak to sprawdzić?
Ostatnio zmieniony 04 lut 2007, 14:10 przez M@rcus, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Nie wiem o jakie stuki Ci chodzi, ale ja u siebie miałem coś takiego, że jak kręciłem kierownicą w prawo czy w lewo to był taki charakterystyczny stuk jakby przeskakiwała sprężyna. Przyczyną były wadliwe górne poduszki amortyzatora które wcześniej wymieniłem.
Wymieniłem je powtórnie i mam już z tym spokój.
Nie wiem o jakie stuki Ci chodzi, ale ja u siebie miałem coś takiego, że jak kręciłem kierownicą w prawo czy w lewo to był taki charakterystyczny stuk jakby przeskakiwała sprężyna. Przyczyną były wadliwe górne poduszki amortyzatora które wcześniej wymieniłem.
Wymieniłem je powtórnie i mam już z tym spokój.
a obejrzyj u gory amortyzatora to lozyskoM@rcus pisze:Witam, mam pytanko od samego kupna auta przy skecaniu stukaa mi coś, i to w lewo i w prawo, słychać to głownie przy powrocie kierownicy, byłem na diagnostyce ale nic mi nie powiedizeli, ale denerwujące to jest, spotkał się ktoś może? auto to b3 bez wspomagania.Moze coś z kolumną? jak to sprawdzić?
pytanie czy stuka podczas jazdy czy przy skręcaniu kołami na postoju? Bo to istotne.
Jeśli podczas jazdy przy skręcie stuka proporcjonalnie do prędkości to przeguby są wyjechane, natomiast jeśli na postoju to może być rzeczywiście coś z kolumną (luz na końcówce drążka kierowniczego, albo wyrobione łożysko dociskowe mcPersona -to od góry)
Jeśli podczas jazdy przy skręcie stuka proporcjonalnie do prędkości to przeguby są wyjechane, natomiast jeśli na postoju to może być rzeczywiście coś z kolumną (luz na końcówce drążka kierowniczego, albo wyrobione łożysko dociskowe mcPersona -to od góry)
Wyregulowałeś, czyli co zrobiłeś dokładnie? Miałeś niedokręcone drążki czy coś?bandzior pisze:Nie no oczywiście że podczas postoju przy skręcaniu ale wyregulowałem maglownicę i przestało
Bo jeszcze może stukać tłumik drgań układu czyli ten mały siłowniczek na górze maglownicy ale wtedy pozostaje tylko jego wymiana.