Jako że miałem wymianę filtra po otworzeniu po 15tyś mój sposób się sprawdził znakomicie.
[B3 1,8 PM] Separator oleju(Oil catch tank)
Planuję wykonać cos podobnego u siebie tylko że miałoby to wyglądac tak:
Czyli w uproszczeniu przewód z odmy idzie pod filtrem do zbiorniczka mocowanego na błotniku. Zaślepiam wlot odmy w obudowie wtrysku. W samym zbiorniczku robię wejście na wode/olej itd i idzie do niego wąż z odmy a obok robię wyjście na opary i daję na to powiedzmy ten mały filterek. Teoretycznie nie powinno zamarznąć w zimie bo jest w komorze silnika, nawet jak zamarznie woda to w zbiorniczku a nie we węzu.
Czyli w uproszczeniu przewód z odmy idzie pod filtrem do zbiorniczka mocowanego na błotniku. Zaślepiam wlot odmy w obudowie wtrysku. W samym zbiorniczku robię wejście na wode/olej itd i idzie do niego wąż z odmy a obok robię wyjście na opary i daję na to powiedzmy ten mały filterek. Teoretycznie nie powinno zamarznąć w zimie bo jest w komorze silnika, nawet jak zamarznie woda to w zbiorniczku a nie we węzu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków