Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Coupe B4 NG Dziwaczny problem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 wrz 2014, 18:36

Zobacz czy powrotnym wężem idzie paliwo do zbiornika. Jak pompka jest bardzo słaba to regulator ciśnienia paliwa nawet nie przepuszcza nadmiaru paliwa bo nie ma ciśnienia które musiałby zmniejszyć.

Awatar użytkownika
Arnie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 12 maja 2013, 19:24
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Arnie » 23 wrz 2014, 19:45

nie chodzi mi o tą rurkę a o przewody do niej przykręcone. zapomniałem ich dokręcić i miałem dokładnie takie objawy. strzały w kolektor i dość ostre szarpanie podczas jazdy. być może jest to masa silnika która nie łączyła i był problem z iskrą.

edek239
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 mar 2014, 23:14
Lokalizacja: Kępno

Post autor: edek239 » 24 wrz 2014, 23:34

Dziś sprawdziłem ciśnienie na tłokach z czystej ciekawości wynosi 12.5 bara. Zauważyłem że świece są białe... nie podoba mi się to.

[ Dodano: 2014-10-10, 19:58 ]
Audi naprawione ! Udało się usunąć usterkę :-D która była banalna... :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl