Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi b4 avant 1z] audina by gazela - CZĘŚCI NA SPRZEDAŻ !!!

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 25 wrz 2014, 10:37



Powoli do przodu, teraz obaj musimy tyly ogarnac buhahah:D

<piwo>

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 25 wrz 2014, 11:02

Pewnie, że ogarniemy :D


Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 25 wrz 2014, 11:04

Skad Ty wziales taki niski prog :P

trzeba kiedys wziac gopro i nagrac cos w czasie jazdy itp zanim kola sprzedam :P

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 25 wrz 2014, 11:16

nie wyrobiłbym nerwowo z taką zawiechą :D na 60/40 trafia mnie szlak jak coś czasem szuram a co dopiero taką taczką :mrgreen:

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 25 wrz 2014, 11:40

Najniższy jaki istnieje :mrgreen:

No trzeba by albo potem już na wiosne hah

Tighe, nie ma źle jak się przyzwyczai człowiek <ok>

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 25 wrz 2014, 12:03

ja tam do swojej dalej się nie przyzwyczaiłem, jest za twardo i za czesto zmieniam koncowki drazków i łączniki stabi :-P

Bober1995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 sie 2014, 17:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: Bober1995 » 25 wrz 2014, 12:53

Piękna :shock: aż dziwię się że poruszasz się nią bez problemów :-D

Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 25 wrz 2014, 18:18

pięknie <ok> nowy zderzak :-D i kierunki są !ale białe :-P ile za zderzak?jak coś to na pw.Piona

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 25 wrz 2014, 19:56

Tighe pisze:ja tam do swojej dalej się nie przyzwyczaiłem, jest za twardo i za czesto zmieniam koncowki drazków i łączniki stabi :-P
Kupiłbyś raz a porządne a nie na chińczykach latasz. :mrgreen: :mrgreen:

gazela93, kozacko leży. <ok>

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 26 wrz 2014, 01:33

eSPe, stabi lemfa, koncowki trw, w tym roku 2x stabi i 3x koncowka zmieniana ;-)

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 26 wrz 2014, 05:14

Lemf i trw sie tez troche zepsuło ostatnio, bynajmniej ja mam takie wrażenie, po wymianie tulei belki na lemf. ;)
Różnie bywa z częściami, nawet markowe mogą okazać sie szitem..
Ps. ogólnie podziwiam mody i za jazdę na takiej glebie, za cierpliwość na tych drogach :D

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 26 wrz 2014, 07:50

Tighe pisze:koncowki trw
A dlaczego nie lemi?
Ja końcówki ostatnio zmieniane miałem chyba z rok temu jak ustawiałem zbieżność tylko dlatego że śruba się zapiekła.

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 26 wrz 2014, 10:00

Zasmiece kolejnym postem, ja latam na skreconym gwincie/kicie mega twardym, 215/40/17 nie jezdze wolno i nie przejmuje sie dziurami, 30k rocznie i nie wiem co Wy robicie z tymi zawiechami ale ja wymieniam raz do roku obligatoryjnie wszystko. Po ok roku zaczyna stukac na ogol jakas koncowka wiec wypieprzam wszystko na lemfa jak jest pod reka (koncowki, laczniki, tuleje, co 2 raz sworznie, gorne mocowania) Majac znizki w IC to koszt ~300-400zl i znowu rok spokoju. Teraz po roku lewe tuleje sa git a prawe maja luz ale jeszcze cisza ale wylatuja bo wyumilem juz wiekszosc zawiasu. Moze je skrecacie na podniesionym aucie i stad wasze problemy...

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 26 wrz 2014, 18:10

klife, u mnie sytuacja identyczna - samochód opuszczony 80/60 względem serii (nic więcej nie ma) na oponie 215/45/18 (na naciągu) i co wiosnę komplet do wymiany (nie ze względu na rozsypany zawias, ale delikatne pukanie mnie po prostu wku***).
Na seryjnym zawieszeniu nie jeździłem dłużej niż rok, także nie wiem jak z wytrzymałością :lol:

Gazel, ja dopiero na filmie zczaiłem że masz zetora :mrgreen: :-o

Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 26 wrz 2014, 18:17

u mnie panowie tuleje wahaczy i łożyska mc personów raz ana jakieś 2 lata nic nie puka i nie stuka,tak na kicie jak i gwincie i pewnie wielu z was w to nie uwierzy ale robię ok 15-20 tyś rocznie i jest twardo bez luzów i oby tak dalej <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl