Koperro, Na górze reduktora śrubka mosiężna. Najlepiej zakreć go na maxa i odkręć maxymalnie 2 obroty. Resztę podreguluj śrubką z boku reduktora od obrotów.
U mnie nie tylko śmierdziało przez bypass. Winowajcą był pęknięty mixer. Wymieniłem na nowy i problem znikł na Amen.
B4 2.0 ABT LPG - Czerwona strzała
Koperro, Tak, ta złota śruba to jest bypass. Z tego co słyszałem to bypass służy do regulacji gdy regulacja podstawowa nie wystarcza. Np. silnik gaśnie przy schodzeniu z obrotów lub łapie przyduchę na wolnych obrotach. Teoretycznie powinna być zakręcona jak silnik chodzi równo i nie gaśnie.
U mnie ustawił gazownik że jest odkręcona chyba z 1,5 lub 2 obroty i kazał tego nie ruszać.
U mnie ustawił gazownik że jest odkręcona chyba z 1,5 lub 2 obroty i kazał tego nie ruszać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Lepiej załóż ją od razu bo będziesz miał tam syf szybko, nie tylko w zimę a co do grzania się na lpg to ściema, mój ma osłonę skrzyni, silnika i maski i jakoś się nie grzeje powyżej 90Lasgo07 pisze:Na zimę wleci jeszcze osłona pod silnik którą zdjąłem aby lepiej się chłodziła bo nie wiem jak u Was ale u mnie temp cały czas ponad 90 stopni i często się włącza wiatrak chłodnicy. Na benzynie rzadziej i temp minimalnie niższa. Dzieje się tak na LPG ale czytałem że te silniki lubią temperaturę minimalnie wyższą niż 90 stopni.