podczas powolnego ruszania po płaskim czasmochod mozna powiedziec ze wrecz podskakuje jak zaba:) telepie nim i słychac takie metaliczne stukanie wrecz dzwonienie tyłu
podczasz szybszego przyspieszania lub pod górke objawów nie ma
wjechałem na kanał i sa delikatne luzy na dyfie+ spore na przegubach wewnetrznych
pozatym po przejechaniu dłuzszego dystansu tak ponad 100 to stukanie podczas ruszania przekształca sie wrecz w walenie jakby miało cos zaraz pieprznac
po 130 km sprawdzałem dyfer i jest delikatnie ciepły ale to pewnie nic nadzwyczajnego
czy tylne wewnetrzne przeguby sa takie same jak przednie??
i czy luzy moga powodowac az takie objawy
[80 b4 2.0 16v quattro] Luzy na przegubie tylnym wewnetrznym
poogladałem ten moj cały tył ,tym razem dokładniej i wychodzi na to ze na samych przegubach luzy sa niezbyt wielkie w porównaiu do tych które sa pomiedzy wyjsciami na połoskami w samym dyfie
na jednym z forum A6 wyczytałem o mozliwosci zmniejszenia tych luzów
zeby w dyfie zuzywaja sie, przez co zwieksza sie luz pomiedzy całymi kołami zebatymi ten luz mozna zredukowac zblizajac te koła zebate do siebie przez podłozenie podkąłdek pod łozyska
mam nadzieje ze jest to prawda i jest to mozliwe do zorbienia w 80
spotkał sie ktos z czyms takim??
koszty wrecz smieszne do tego frajda ze cos zrobiło sie samemu tymbardziej ze nie moge znalesc dyfa pod moja skrzynie a jak znajde to pewnie $$$$... o_O i nie bedzie zadnej pewnosci ze w lepszym stanie
tak wiec bede działał sam
na jednym z forum A6 wyczytałem o mozliwosci zmniejszenia tych luzów
zeby w dyfie zuzywaja sie, przez co zwieksza sie luz pomiedzy całymi kołami zebatymi ten luz mozna zredukowac zblizajac te koła zebate do siebie przez podłozenie podkąłdek pod łozyska
mam nadzieje ze jest to prawda i jest to mozliwe do zorbienia w 80
spotkał sie ktos z czyms takim??
koszty wrecz smieszne do tego frajda ze cos zrobiło sie samemu tymbardziej ze nie moge znalesc dyfa pod moja skrzynie a jak znajde to pewnie $$$$... o_O i nie bedzie zadnej pewnosci ze w lepszym stanie
tak wiec bede działał sam
- robert_paulson
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
- Imię: Wiktor
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Polkowice
To prawda i jest do zrobienia ale sprawdź dokładnie luz tylko w dyfrze. Robiłem niedawno remont swojego dyfra (łożyska na flanszach + uszczelnienia) i byłem w szoku po obejrzeniu zębów na wałku i kole talerzowym... Nie było absolutnie żadnych śladów użytkowania a 350tys. nalatane. Po złożeniu na tych samych podkładkach luz był minimalny jak z fabryki. A sumaryczny luz na 4 przegubach+półośki+dyfer+skrzynia wychodzi całkiem spory, więc warto trochę czasu poświęcić i dokładnie poszarpać, poobserwować luzy. I zacząc od najbardziej zużytego elementu.