auto bardzo dlugo stalo, przez dlugi czas po przejechaniu kilkudziesieciu metrow zapalala sie kontrolka ABS-u
od dwoch dni jest tak ze kontrolka sie nie zapala zaraz po ruszeniu tylko po jednym lub kilku hamowaniach, co wiecej zanim sie zaswieci kazde mocniejsze hamowanie konczy sie wlaczeniem ABS-u
auto z rocznika 92 i brak mozliwosci sprawdzenia kodow vagiem
co to sie dzieje?
[B4 2.8 AAH] Problem z ABS Quattro
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Na 99% któryś z czujników ni epodaje poprawnego sygnału. Przerabiałem to u siebie - rezystancja w granicach 1100-1250 oznacza sprawny. Poniżej lub grubo powyżej oznacza uszkodzenie. Nie trzeba nawet ich wyjmować.
Przednie masz na kielichach ( od kierowcy pod zbiorniczkiem a od pasażera widoczny tuż za obudową filtra powietrza), tylne są pod kanapą.
Jeśli wszędzie rezystancja będzie w normie to zostaje obadać odległość od wieńców na przegubach oraz same zęby.
Przednie masz na kielichach ( od kierowcy pod zbiorniczkiem a od pasażera widoczny tuż za obudową filtra powietrza), tylne są pod kanapą.
Jeśli wszędzie rezystancja będzie w normie to zostaje obadać odległość od wieńców na przegubach oraz same zęby.
sprawdzilem miernikiem i uwalony jest jeden tylny i teraz pytanie - etka pokazuje ze powinien miec numer 8A0927807C
czujnik z tym numerem ma kostke prostokatna do podlaczenia a ten moj ma kostke okragla
ten z etki bedzie pasowac po przelozeniu kostki?
temat do zamkniecia - na rosyjskiej etce znalazlem numer czujnika z okragla wtyczka
czujnik z tym numerem ma kostke prostokatna do podlaczenia a ten moj ma kostke okragla
ten z etki bedzie pasowac po przelozeniu kostki?
temat do zamkniecia - na rosyjskiej etce znalazlem numer czujnika z okragla wtyczka