Witam. Jak w temacie brak napięcia na krokowcu, wtrysku rozruchowym i zaworze do filtra węglowego. Jak zdążyłem się zorientować to wszystko razem ma jedno zasilanie. Problem wystąpił po wymianie nagrzewnicy. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i zaglądałem pod deskę na ile się dało ale żadnych nieprawidłowości nie zdiagnozowałem.
Pytanie do znawców. Podanie napięcia na jedną z żył powoduje pojawienie się zasilania wszędzie i normalną pracę silnika. Jeżeli zrobił bym zasilania po stacyjce na osobnym bezpieczniku to będzie to działało, nic nie sfajczę?
Auto mam w miarę ogarnięte bo jeżdżę nim 12 rok.
Edit.
Wiedziałem kol ''aldi" że na ciebie można liczyć. Coś mnie zaćmiło i nie sprawdziłem tych bocznych bezpieczników zespolonych taką blaszką. jedynie wszystkie pozostałe w rzędzie.
Bezpiecznik wymieniony i napięcie powróciło. Pozdrawiam i powodzenia.
[B3 2.0 3A] Brak zasilania na krokowca, wtrysk rozruchowy
[B3 2.0 3A] Brak zasilania na krokowca, wtrysk rozruchowy
Ostatnio zmieniony 09 paź 2014, 19:57 przez marbaj, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bezpiecznik od tych rzeczy ma numer 28 (jeden z przypiętych na dole).
Z bezpiecznikiem (15A tak był od tego obwodu) raczej nie. Choć jak będzie palić bezpiecznik to nie wsadzaj coraz większych aby pokonać zwarcie.marbaj pisze:Jeżeli zrobił bym zasilania po stacyjce na osobnym bezpieczniku to będzie to działało, nic nie sfajczę?