1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic
No właśnie to mnie dziwi bo na wtryskach leje paliwo, ale nie chce zagadać ale jak gasi się samochód to widać jak paliwo się cofa. "zaworek wisi" co masz na myśli ?
[ Dodano: 2014-10-03, 21:11 ]
Jeszcze teraz zauważyłem że listwa świec żarowych jest totalnie zmasakrowana... na 3 świece nawet napięcia nia ma bo listwa ich nie dotyka
[ Dodano: 2014-10-03, 21:11 ]
Jeszcze teraz zauważyłem że listwa świec żarowych jest totalnie zmasakrowana... na 3 świece nawet napięcia nia ma bo listwa ich nie dotyka
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A ja do znudzenia powtarzam ...jak chcecie miec spokuj z cofajacym sie paliwem i zapowietrzaniem ,nie zakladac zadnych ori filtrow :roll: ,dokrecanych do tej badziewnej glowiczki ...tylko i wylacznie wejscie -wyjscie ...jak Krzysiek84 pokazuje na foto ... w tym przypadku lepsze jest wszystko ,niz ten ori problematyczny badziew...A co do swiec ,to jak piesze poprzednik ...mozesz wszystkie odlaczyc i ma odopalic ...nie powtarzajcie tych bzdur ,ktore sie czesto slyszy od pozal sie boze "specjalistow " ...."panie nie pali ,to pewnie swiece zarowe trzeba wymienic " ...takie rzeczy to w posrednim wtrysku ,a nie w tdi :roll: Ale jacy "spece " takie teorieKLICHO pisze:A może być totalnie zapowietrzony układ że nie ma opcji aby odpalił ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma takiej możliwości 8-) Jak wtryski podpięte do pompy, pylą ,to pozostaje tylko kwestia niewłasciwego momentu wtrysku paliwa ...ale takie rzeczy nie dzieją się przy wymianie wtrysków :roll: jakbyś rozpinał i spinał rozrząd ,to i owszem ,moze sie tak zdarzyć zwykle ludziom ucieka kolo na pompie o 1 ząbek ,ale i to od razu widać ,bo blokada nie wchodzi ,przy zgraniu znakówKLICHO pisze:Czy jest taka możliwość żę ten trzpień z nastawnika wyskoczył z tłoczka w pompie ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Napisze Ci jeszcze raz <ok> o ile sprawdzałes że wtryski pylą i sprawdzales to ,kręcac rozrusznikiem na wtryskach podpiętch pod przewody pompy na silniku ,to nastawnik działa jak należy ...gdyby pusciły luty ,to wtryski na pewno nie miały by czego rozpylać 8-)KLICHO pisze:Może jakiś lut puścił w nastawniku ?
Ostatnio zmieniony 04 paź 2014, 16:25 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To pisz tak od razu :roll:... a nie najwazniejszą rzecz piszesz na końcu :evil: skombinuj sobie ręczną pompkę "gruszkę " i pompujesz aż pójdzie powrotem ...jak ci się cofnęło paliwo w przewodzie zasilajacym ,pomiedzy filtrem a zbiornikiem ,to możesz sobie zalewać pompę i niewiele ci to da ...bo i tak naciągnie powietrza ....tylko przepompowanie gruszką może pomóc ....no chyba że nalałeś do zbiornika czegoś "ropopodobnego "KLICHO pisze:A pompa może być uwalona ? Od zapowietrzenia się bo jak zdjąłem nastawnik totalnie sucha w środku, paliwa pod silnikiem brak i na silniku też. Zalałem pompę dieslem
Ostatnio zmieniony 04 paź 2014, 18:12 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.