Witam!
Pacjentem jest B3 przełożone z 1.8 PM na 2.2 KV wraz ze wszystkimi wiązkami-kabina,światła,silnik i osprzęt od NG
Problem nr1. Centralny zamek działał normalnie ale musiałem wszystko porospinać żeby poukładać i teraz chodzi tylko z zapłonem-czego nie podłączyłem lub podłączyłem źle? Jakieś pomysły?
nr2. Elektryczna regulacja świateł-w B3 miałem osobną wiązkę a tutaj w wiązce świateł regulacja jest ale w kabinie nie widzę kostek do wpięcia wiązki z guzikiem w konsoli. B4 ma jakoś inaczej to połączone?
Wskazówka z mojej strony co do pkt 1 to chwilowy brak przekaźnika 229 od wycieraczek (zapodział się ) ale czy on ma coś wspólnego z centralnym zamkiem?
Pomóżcie bo te kable mi się już śnią po nocach.
[B3 2.3 NG] Przekładka elektryki B3 PM na B4 NG-nie działa k
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Podpiąłeś się pod + po zapłonie. Musisz podpiąć się pod M30ag.Zukowaty pisze:Problem nr1. Centralny zamek działał normalnie ale musiałem wszystko porospinać żeby poukładać i teraz chodzi tylko z zapłonem-czego nie podłączyłem lub podłączyłem źle? Jakieś pomysły?
Masz tu schemat skrzynki:
Zukowaty pisze:nr2. Elektryczna regulacja świateł-w B3 miałem osobną wiązkę a tutaj w wiązce świateł regulacja jest ale w kabinie nie widzę kostek do wpięcia wiązki z guzikiem w konsoli. B4 ma jakoś inaczej to połączone?
W B4 wiązka spod deski jest w całości, potrzebujesz wyprutą instalacje od regulacji spod deski bądź całą wiązkę z B4. Wiązka w B3 działa na tej samej zasadzie ale jest zupełnie inaczej rozplanowana.
Ten przekaźnik jest od czasowej pracy wycieraczek, polecam zmianę na nr. 99. Posiada możliwość ustawienia dowolnego czasu pracy.Zukowaty pisze:Wskazówka z mojej strony co do pkt 1 to chwilowy brak przekaźnika 229 od wycieraczek (zapodział się ) ale czy on ma coś wspólnego z centralnym zamkiem?
Mam część kabinową od B3 to ją wpasuję.Do czerwonej kostki (panel pod kierą) chyba idzie zasilanie, podświetlanie gdzieś powinno być zbiorcze tak jak masy a skąd w B4 wychodzi sterowanie silniczków lamp do komory silnika? Ja w swojej od B4 nie znalazłem nawet częsci tej wiązki (możliwę że trafiła mi się bez regulacji)Audi Sport pisze:W B4 wiązka spod deski jest w całości, potrzebujesz wyprutą instalacje od regulacji spod deski bądź całą wiązkę z B4. Wiązka w B3 działa na tej samej zasadzie ale jest zupełnie inaczej rozplanowana.
Podziękował Brązowy wtyk na 30ag Mam tam chyba ładnie namieszane...Podpiąłeś się pod + po zapłonie. Musisz podpiąć się pod M30ag.
Poza tym cały czas szukam ładnej foty od spodu fabrycznie złożonej skrzynki (nie grzebanej)...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Do wiązki idzie + po zapłonie na podświetlanie przełacznika, drugi żółty przewód to sygnał włączonych świateł mijania. Sterowanie silniczkami w B4 przechodzi przez żółtą szeroką wtyczkę łącząc się z wiązką spod maski.Zukowaty pisze:Mam część kabinową od B3 to ją wpasuję.Do czerwonej kostki (panel pod kierą) chyba idzie zasilanie, podświetlanie gdzieś powinno być zbiorcze tak jak masy a skąd w B4 wychodzi sterowanie silniczków lamp do komory silnika? Ja w swojej od B4 nie znalazłem nawet częsci tej wiązki (możliwę że trafiła mi się bez regulacji)
Powiedz mi jeszcze skąd wychodzą z kabiny zasilania na silniczki świateł (kable żółto/zielony i żółto/brązowy) bo w żółtej kostce ich nie ma a nie mogę ich zlokalizować. Zasilanie wiem żeby wziąć od razu z brązowej kostki w skrzynce bezpieczników ale gdzie puścić je dalej żeby miało to ręce i nogi... Z centralnym miałeś rację, zamieniłem miejscami wtyki brązowy i żółty.
[ Dodano: 2014-10-07, 23:09 ]
Poszedłem dziś po kablach (choć ciasno tam)... Wygląda na to że trafiła mi się wiązka przygotowana pod kontrole żarówek. Gniazdo w które wchodzą przewody kolorami odpowiadające tym przy silniczkach idealnie pasuje pinami pod przekaznik 281 (do kontroli żarówek). Wchodzą tam przewody żółty, 2 od świateł mijania, 2 od zasilania silniczków (nie wiem po co), masa i szary. Kojaży ktoś taki układ? zasilanie silników regulacji będzie przez ten przekaźnik?
[ Dodano: 2014-10-07, 23:09 ]
Poszedłem dziś po kablach (choć ciasno tam)... Wygląda na to że trafiła mi się wiązka przygotowana pod kontrole żarówek. Gniazdo w które wchodzą przewody kolorami odpowiadające tym przy silniczkach idealnie pasuje pinami pod przekaznik 281 (do kontroli żarówek). Wchodzą tam przewody żółty, 2 od świateł mijania, 2 od zasilania silniczków (nie wiem po co), masa i szary. Kojaży ktoś taki układ? zasilanie silników regulacji będzie przez ten przekaźnik?