Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0] Nieszczelność w instalacji, reduktor

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Kerley95
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 2.0] Nieszczelność w instalacji, reduktor

Post autor: Kerley95 » 05 paź 2014, 16:00

Witam wszystkich,
z góry mówie, że jestem zielony w tych sprawach, a samochód tak naprawde mam od niedawna, także prosze o wyrozumiałość, ewentualnie o jakieś poprawki :)

Mam instalacje BRC I generacji, przez większość czasu nie było z nią problemów. Normalnie odpalał i jeździł na gazie. Problem pojawił w momencie gdy pojechałem w dłuższą trase. Silnik stracił na obrotach, a przy redukcji biegu gasł.
Po dłuższych oględzinach i sprawdzaniu jakichkolwiek nieszczelności zauważyłem, że gaz ucieka mi z reduktora przez jedną z dziur od prawdopodobnie regualcji. Reduktor to BRC AT90E. Po sprawdzeniu jego budowy zauważyłem, że brakuje mi jednej części, nie wiem czy to jest od regulacji czy poprostu zaworek bezpieczeństwa, poniżej wstawie zdjęcie:
Obrazek

Brakuje zaworka nr II, w momencie gdy przytykam palec syk uciekające gazu odrazu znika.
Czy ktoś jest w stanie pomóc, ewentualnie wytłumaczyć co i jak i jak to można naprawić? :-(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH

Post autor: Audi 80 Polska » 05 paź 2014, 17:00

Ta śrubka to bypass służący do ustawiania dawki na wolnych obrotach. Musisz załatwić sobie drugą taką śrubkę. Nie jest zwykła śrubka tylko ma taką iglicę oraz sprężynkę, która zatyka przepływ gazu. Możesz tymczasowo wkręcić coś innego aby gaz nie uciekał.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 05 paź 2014, 20:40

Posiadam 2 takie parowniki. 1 sprawny a drugi do regeneracji czyli jako dawca. Oba są mi zbędne jak chcesz. Jako że jesteś nowy, to mogę Ci je wysłać za 100zł.

Kerley95
Forum Audi 80
Forum Audi 80