Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 04 paź 2014, 20:03

ja wyciagam zawsze powietrze z pompy zastepujac zaworek w nastawniku sruba przelewowa i gruszką.

Ale jak wtryski pyla to ma gadac i kropka, nie ma paliwa to by nie pylily

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 05 paź 2014, 00:42

A jeśli komputer był by spalony (ECU) to jaki by był objaw ?

[ Dodano: 2014-10-05, 00:47 ]
Słyszałem też że może to być wina przekaźnika 103 lub 109 ... Ale nie mam jak sprawdzić czy to wina leży po ich stronie

[ Dodano: 2014-10-05, 00:50 ]
Bo kontrolka od świec żarowych się świeci po przekręceniu kluczyka mimo iż listwa jest zniszczona na 2 garach

[ Dodano: 2014-10-05, 02:09 ]
Zastanawiam się nad dawką startową lecz co nie zmienia faktu że jeśli psikałem K2 do dolotu to odpalił na 2 sec inaczej chodził ale to ponoć normalne i gasł

[ Dodano: 2014-10-05, 11:20 ]
jeszcze przeczytałem że to może być wał na klinie. Ale poszedłem do samochodu złapałem za koło klinu i chciałem poruszać na boki ale ani drgnie jak zespawane

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 paź 2014, 12:33

sprawdz czy sie punkty zgadzaja na rozrzzadzie

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 05 paź 2014, 12:44

A jak mam to zrobić w warunkach osoby nie znającej się już na ustawnieniu tego ?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 05 paź 2014, 13:02


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 paź 2014, 13:27

KLICHO pisze:A jeśli komputer był by spalony (ECU) to jaki by był objaw ?

[ Dodano: 2014-10-05, 00:47 ]
Słyszałem też że może to być wina przekaźnika 103 lub 109 ... Ale nie mam jak sprawdzić czy to wina leży po ich stronie

[ Dodano: 2014-10-05, 00:50 ]
Bo kontrolka od świec żarowych się świeci po przekręceniu kluczyka mimo iż listwa jest zniszczona na 2 garach

[ Dodano: 2014-10-05, 02:09 ]
Zastanawiam się nad dawką startową lecz co nie zmienia faktu że jeśli psikałem K2 do dolotu to odpalił na 2 sec inaczej chodził ale to ponoć normalne i gasł

[ Dodano: 2014-10-05, 11:20 ]
jeszcze przeczytałem że to może być wał na klinie. Ale poszedłem do samochodu złapałem za koło klinu i chciałem poruszać na boki ale ani drgnie jak zespawane
bartek18150 pisze:sprawdz czy sie punkty zgadzaja na rozrzzadzie
KLICHO pisze:A jak mam to zrobić w warunkach osoby nie znającej się już na ustawnieniu tego ?
Wszyscy sie produjkujemy a tu zonk :-/ kolega nie potrafi sprawdzic tak prostej rzeczy ,jak prawidlowe ustawienie rozrzadu .Obawiam się że jakakolwiek pomoc "na odległość " nie jest raczej możliwa w zwiazku z powyzszym :-/

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 05 paź 2014, 17:40

No nic czekam na znajomego o 20 ma być u mnie i wszystko obadać oby okazało się że to np zimny lut w nastawniku czy jakiś kabelek ...

Najczarniejszy scenariusz to klin

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 paź 2014, 17:49

KLICHO pisze:Najczarniejszy scenariusz to klin
Połaczenie wału z kołem na ''klin ", nie występuje w 1z ;-) i co prawda czasem zdarza się że nawet to połaczenie na "półksiężyc" ,się obrobi ,ale nigdy nie dzieje się to nagle i niespodziewanie

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 05 paź 2014, 17:57

Wiesz od miesiąca słychać było z silnika tak jak by łożysko padało, Lecz rozrząd cały wymieniony, nie wymieniłem tylko pompy wody. Ale od 2 tygodni nie było już tego pisku łożyska.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 paź 2014, 20:55

KLICHO pisze:Wiesz od miesiąca słychać było z silnika tak jak by łożysko padało,
za mocno napiety rozrzad daje taki dzwiek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 paź 2014, 21:34

KLICHO pisze:nie wymieniłem tylko pompy wody.
Jak sucho, nie cieknie , nie skrzypi to nie ma takiej potrzeby.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 paź 2014, 21:44

bartek18150 pisze:za mocno napiety rozrzad daje taki dzwiek
No powiem szczerze ,że trzeba miec nie lada talent ,żeby za mocno napiąć napinacz ,na którym jak wół ,widnieją znaki które mają się pokryć ...za to często zdarza mi się widzieć ,napinacz napiety w lewo ,zamiast w prawo :roll: ale jak wiadomo ,są talenta że normalna głowa nie ogarnie ;-)

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 paź 2014, 22:38

MUNIOR pisze:No powiem szczerze ,że trzeba miec nie lada talent
ale bardzo czesto widuje wlasnie za wyznacznikiem napiecia i wlasnie taki dzwiek, nie wiem czemu tak robia... nadgorliwosc??

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 05 paź 2014, 22:45

Hmmm można z wynowajców wyeliminować, nastawnik, przekaźnik 109. Podpięty pod kompa 0 błędów. Na wtrysku sterującym 96 Ohm. Lecz znajomy mówił że jak odkręcił całą nakrętkę od wtrysku i próbowaliśmy odpalić to nie szło paliwo dość mocno. Nie udało się sprawdzić rozrządu czy nie przeskoczył .

Myślę że jutro pojade sprawdzić to czy rozrząd nie przeskoczył i jaka jest kompresja ...

Hmm bo chyba wtryski są ok ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 paź 2014, 22:48

bartek18150 pisze:ale bardzo czesto widuje wlasnie za wyznacznikiem napiecia i wlasnie taki dzwiek, nie wiem czemu tak robia... nadgorliwosc??
Albo przypadek ,bo nawet na znaki nie spojrzą ,nie wiedząc o ich istnieniu ...z dwojga złego ,już lepiej nie dociągnąć deko ,niż przeciągnąć ,choć napinacz sztywny nie jest i nawet przeciągnięty pasek ,zawsze na tym napinaczu , ma jakąś mozliwość ruchu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl