Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 AAZ] problem szarpania paskiem alternatora

ODPOWIEDZ
arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

[B4 1.9 AAZ] problem szarpania paskiem alternatora

Post autor: arek żet » 30 wrz 2014, 19:26

Witam mam problem chyba z napinaniem paska alternatora gdyż nim "trzepocze"i przenosi ten dzwięk do kabiny.Wymieniłem tuleje na nowe ori na ramieniu napinacza oraz nowe ramię.Zakładałem dwa nowe napinacze INA i SKF nie pomogły.Obecnie jeżdżę na oryginalnym, nie mam pojęcia co jest grane mam już dość tego Pomocy;(
Ostatnio zmieniony 04 paź 2014, 13:57 przez arek żet, łącznie zmieniany 1 raz.

arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

[B4 1.9 TD AAZ] sprzęgiełko alternatora

Post autor: arek żet » 05 paź 2014, 08:57

Witam drodzy posiadacze B 1.9 TD mam pytanie czy u was też jest stała piasta na alternatorze czy jednak sprzęgiełko jednokierunkowe?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 paź 2014, 23:39

A koło na wale nie bije??

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 05 paź 2014, 23:40

orginalnie jest stale kolo

arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

Post autor: arek żet » 06 paź 2014, 16:29

nie nie prawdopodobnie to brak sprzęgielka na alternatorze

arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

Post autor: arek żet » 06 paź 2014, 16:29

o kurde to już nic z tego nie wiem

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 paź 2014, 17:42

arek żet pisze:o kurde to już nic z tego nie wiem
A co w tym może być niezrozumiałego :?: w ori nie występowało żadne sprzegiełko i tyle...jak masz takie ,to widocznie ktoś założył ,jak nie masz ,to normalne ,bo mieć nie powinienieś :roll: sprzęgiełko potrzebne jak dziura w moscie ...w starych nie było ,nie było się co psuć ...w nowszych wymyślili że bedzie ;-) ...już ma się co popsuć :-P

arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

Post autor: arek żet » 06 paź 2014, 18:51

U mnie coś pipiskiwało okazało się że ramię i tulejki były wytarte po wymianie tulejek i ramienia zaczął się problem,którego wcześniej nie było.Trzepotanie paska://wkur....ce pomocy.Sprawdzałem 2nowe napinacze INA oraz SKF i nie pomogło więc założyłem swoj stary ori,to samo.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 06 paź 2014, 20:28

Mi też popiskuje na zimnym przez chwilę, koło pasowe wału się gibie, trochę wycina pasek altka ale ja się tym nie martwię, i z tym napinaczem też mam problem przy wymianie paska mechanior mi mówił że coś jest w nim nie tak :) ale jak narazie wszystko hula :-)

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 06 paź 2014, 20:47

przypomnialo mi sie cos :idea:

tam jest sprezyna napinajaca slimakowa, i kiedys cos mi swita ze przed zalozeniem napinacza musialem nim obracac by wstepnie napiac sprezynę

arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

[B4 1.9 TD AAZ] szarpanie paska alternatora

Post autor: arek żet » 09 paź 2014, 11:35

W jakim sensie obracałeś to jest taka zamknięte puszka ze sprężyną w środku.Ma ona dwa otwory mocowania do łapy alternatora,i tylko w jednej pozycji pasuje do niej.Ja nawet nową kupiłem jedną i pózniej wymieniłem w sklepie na SKF i jeszcze gorzej jak na moim ori .Podejrzewam że te nowe tulejki ori audi są do niczego ,że są za lużne i jak nasmarowałem pręt to za lekko to chodzi i jest czułe na każde wachnięcie paska.Innego pomysłu nie mam,jeszcze myślę to sprzęgiełko założyć.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 09 paź 2014, 19:13

ono bodajze na sam pret pasuje tez odwrotnie, wiec zakladalem napinacz dogury nogami i obracalem napinajac sprezyne, ale moze sie myslic bo dawno temu to robilem

arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

Post autor: arek żet » 10 paź 2014, 11:43

Hm no nie wiem bo on aż takiego skoku nie ma.Wątpię też że udało by ci się ruszyć tą sprężyną samą bo ona mocna bardzo jest.Jak ściągałem pasek tylko do końca skoku do góry ramię wróciło i tyle.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl