Witam
Posiadam prawilne Autko czyli Audi A5 do codzinnego poruszania się. Ale chciałbym zbudować wlasny projekt od podstaw. Zapewne nie zamierzam go zrobić pach ciach bo sa ta duże koszty. Ale mieć na początku ogolny obrys co i jak. Może ktoś cos robil może ktoś cos slyszal. A dokładniej.. moje watpilwosci.. wiec :
Mysle ze miałoby być to Audi 80 B2. wstępnie myslalem nad wersja coupe ale nie koniecznie, może być sedan. Oczywiście auto zostanie odchudzone w miare możliwości wiec nie wiem na razie które wyjdzie korzystniej. Naped quattro wiadoma sprawa. Ale tu jest problem ponieważ ciężko cos znalesc sensownego w PL. Wiec jeśli kupie Oske z obojętnie jakim silnikiem/ogolny stan.. to czy pozniez kupując silnik AAN czyli 2,2T który pojdzie do zakucia i wstawienia jak najlepszych części aby moc była naprawdę mega i zakupieniu oddzielnie skrzyni z "jakiegoś" Audi oraz napedu quattro to nie będzie problemu z wstawieniem tych części w oske? Znalazlem jakiegoś gościa który ma wsio części do 80 wiec naped quattro i rozne pierdoly bym ogarnal tylko kwestia czy budy robione były od razu pod dany naped czy można sobie kleic przekładki??
Na razie nie wpinam się w dokładne info jakie części i wgl tylko od samej podstawy czyli tych przekładek . Czekam na jakies info.
Co chce zbudować..mniej więcej cos takiego :
Widzialem tez silnik 2.2T w 200 zrobionej na 1000hp. wiec na bardzo grubo.Mysle ze ten silnik będzie się najlepiej nadawal do grubych modow? Bo widziałem ze tez modza 2,7 BIturbo ale jakos 2,2T do mnie bardziej przemawia. he.
No dobra czekam na jakies sugestie,odpowiedzi, pomoc . Może ktoś cos budowal, nawet na jakims innym forum gdzie można byłoby sie temu przyjrzec
Projekt Audi 80 B2 ? 2,2 T? 600hp+ ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 13:57
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
heh... a sakiewkę z monetami to masz rozumiem tak głęboką na 400.000 zł. ? Nie? No to odpuść.
Know how jest dostępne, ludzie, którzy by to zrobili też, i to nawet w PL. Samemu tego NIE OGARNIESZ. Za dużo roboty, chyba, że to jest projekt na 5 lat samemu. Wtedy się doktoryzujesz na swoim pomyśle.
Części to też nie problem, problemem jest to, że w tym aucie nie będzie śrubki, która nie będzie zmieniona. W ch... roboty.
Know how jest dostępne, ludzie, którzy by to zrobili też, i to nawet w PL. Samemu tego NIE OGARNIESZ. Za dużo roboty, chyba, że to jest projekt na 5 lat samemu. Wtedy się doktoryzujesz na swoim pomyśle.
Części to też nie problem, problemem jest to, że w tym aucie nie będzie śrubki, która nie będzie zmieniona. W ch... roboty.
Przyłączam się do projektu.
Leo co to za tę kasę chcesz śruby tytanowe wkładać w motor ?
Nie można by tak od razu kupić gotowego motora
Tu masz 400 koni - no to tak w sam raz do mojej B3 - może by półosi nie poukręcał
http://www.ker-innovatec.de/en/componen ... l?Itemid=0
Teraz dla Kolegi 600 koni - proszę bardzo
http://www.ker-innovatec.de/en/componen ... l?Itemid=0
Leo co to za tę kasę chcesz śruby tytanowe wkładać w motor ?
Nie można by tak od razu kupić gotowego motora
Tu masz 400 koni - no to tak w sam raz do mojej B3 - może by półosi nie poukręcał
http://www.ker-innovatec.de/en/componen ... l?Itemid=0
Teraz dla Kolegi 600 koni - proszę bardzo
http://www.ker-innovatec.de/en/componen ... l?Itemid=0
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
35 tysięcy ojro bez podatku, to jest jakieś ... 150k złociszy, i to za sam silnik. A gdzie do tego cała reszta!
Śruby tytanowe nie, ale talerzyki na pewno. Zdajesz sobie sprawę, ile trzeba zrobić z budą, mocowaniami, SKRZYNIĄ BIEGÓW I DYFRAMI, żeby to przy pierwszej mocniejszej przejażdżce nie wyskoczyło z budy ?
a jeszcze, żeby to jakoś skręciło potem w zakręt!.......
Śruby tytanowe nie, ale talerzyki na pewno. Zdajesz sobie sprawę, ile trzeba zrobić z budą, mocowaniami, SKRZYNIĄ BIEGÓW I DYFRAMI, żeby to przy pierwszej mocniejszej przejażdżce nie wyskoczyło z budy ?
a jeszcze, żeby to jakoś skręciło potem w zakręt!.......
No masz rację
Musze to zrobić - wstawić fotkę
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2014-10-07, 21:05 ]
Zmieniałem link do fotki aby była w większej rozdzielczości. Fotosik domyślanie wstawia na forum zdjęcia o szerokości 500pikseli. Trzeba usunąć słowo med przed rozszerzeniem .jpg
Musze to zrobić - wstawić fotkę
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2014-10-07, 21:05 ]
Zmieniałem link do fotki aby była w większej rozdzielczości. Fotosik domyślanie wstawia na forum zdjęcia o szerokości 500pikseli. Trzeba usunąć słowo med przed rozszerzeniem .jpg
Ostatnio zmieniony 07 paź 2014, 21:03 przez ziemor, łącznie zmieniany 1 raz.