Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Rozebranie nastawnika trzpien nie chce zejsc raz

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

[B4 1.9 1Z] Rozebranie nastawnika trzpien nie chce zejsc raz

Post autor: zaak92 » 10 paź 2014, 14:06

Witam mam problem ze zdjeciem plytki nastawnika wszystko zostalo odkrecona ale trzpien czujnika rsw bardzo mocno siedzi czym go zdjac zeby plytka zeszla zeby nie uszkodzic? bardzo prosze o szybka odpowiedz

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 paź 2014, 14:29

Mi tez kiedyś nie chciał zejść po prostu tam chyba jest 10 kluczyk i kręciłem nim i pościł ze stożka

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zaak92 » 10 paź 2014, 14:38

Krece nim i nie ma zamiaru sie ruszyc nawet probowalem szczypcami ca ta srube 6 kątną i nic :(

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 paź 2014, 14:45

Hmm musi tak isc ja tez nie mogłem ściągnąć jak ci pisałem nawet do muniora dzwoniłem ze nie chce zejść to zaryzykowałem pociagłem mocniej kluczem i poszło <ok>

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zaak92 » 10 paź 2014, 15:29

Udało sie musialem uzyc duzo siły. Luz na wałku rzędu 2mm luz wzdłuzny nie poprzeczny to git? czy za duzy ? czy wgl ma nie byc luzu?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 paź 2014, 15:31

Oj nie powiem ci z tym luzem ale coś jest na-pewno. A rozbierasz bo czyścisz?

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zaak92 » 10 paź 2014, 15:47

Tak rozbieram bo czyscilem, juz składam ;)

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 paź 2014, 18:24

2mm to cos duzo, powinien byc wyczówalny jedynie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2014, 19:35

zaak92 pisze: Luz na wałku rzędu 2mm luz wzdłuzny nie poprzeczny to git? czy za duzy ? czy wgl ma nie byc luzu?
Nie wydaje mi sie ,zebys tam znalazl luz wiekszy niz zwykle ;-) na grubo ponad 100 nastawnikow ,ktore przeszly przez moje rece ,nigdy w zadnym nie stwierdzilem zadnego wiekszego luzu ....czy byly z dobrych pomp ,czy z zatartych ...zatarte w osi obrotu ,jakims wynalazkiem wytraconym z paliwa i owszem sie zdarzaly ,ale nigdy z jakims za duzym luzem ....jak na dzien dzisiejszy ,wszystkie udalo sie przywrocic do zycia .Oczywiscie cały czas mowa o nastawniku indukcyjnym
Ostatnio zmieniony 10 paź 2014, 19:47 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 paź 2014, 19:46

wydaje mi sie ze chyba przesadzil z tymi 2mm luzu <ok>

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zaak92 » 10 paź 2014, 20:19

No moze i przesadzilem :D nie mam mikrometru w dłoniach ;d A nastawnik złozony i zetorek cyka ale nadal lekko podszarpuje wiec zostaje tylko ucinanie kapelka za licznikiem <ok>

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 paź 2014, 20:38

a mi sie wydaje ze dalej nastawnik ;-)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 paź 2014, 20:42

Coś kiepsko wyczyszczony skoro faluje :-P

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zaak92 » 10 paź 2014, 20:43

Czemu dalej nastawnik? dobrze wyczyszczony ani jednego opiłka niezostawilem i zlozony wiec w czym rzecz? czytalem juz o takich historiach ze u niektórych po czyszczeniu nadal szarpie ;-) i obroty nie faluja tylko podczas jazdy wyczuwalne jest lekkie podszarpywanie

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 paź 2014, 20:52

W jednym przedziale obrotow?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl