Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Rozebranie nastawnika trzpien nie chce zejsc raz

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zaak92 » 10 paź 2014, 20:56

przy stalych obrotach i stałej predkosci, i nie nie jest to wtrysk sterujacy sprawdzone, po odpieciu wtyczki impulsatora wszystko znika ;-)

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 paź 2014, 21:22

nastawnik :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2014, 21:29

zaak92 pisze:Czemu dalej nastawnik? dobrze wyczyszczony ani jednego opiłka niezostawilem i zlozony wiec w czym rzecz? czytalem juz o takich historiach ze u niektórych po czyszczeniu nadal szarpie ;-) i obroty nie faluja tylko podczas jazdy wyczuwalne jest lekkie podszarpywanie
Nie ma takiej opcji ,żeby dobrze wyczyszczony ,sprawdzony i ustawiony nastawnik indukcyjny ,dalej "szarpał " ...przynajmniej na ori sterowniku ,bo na tuningowanych ,w pewnych warunkach da się wymusic podobne objawy ...takze jak masz ori sterownik ,i po czyszczeniu nastawnika nadal szarpie ,to coś przeoczyłeś ...Sprawdziłeś czy oś nastawnika obraca się lekko i bez zacięć ? RSW ustawiłeś jak nalezy ? Opiłki ,skoro było ich dużo w nastawniku ,lubią też "lądować " na sitku n108 i zakłucać jego pracę ,czyli dynamiczne przestawianie kąta wtrysku ;-) czesem jak wyciągam n108 podczas wymiany uszczelnień w pompie ,to sitko jest całe zawalone opiłkami :roll:
Ostatnio zmieniony 10 paź 2014, 21:36 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

zaak92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zaak92 » 10 paź 2014, 21:30

Tak rsw ustawiony, komp po chipsie ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2014, 21:32

zaak92 pisze:komp po chipsie ;
no to wszystko jasne :-) przy delikatnym operowaniu potencjometrem gazu ,w pewnym przedziale obrotow ,da się wymusic objawy podobne do brudnego nastawnika ...niestety trzeba się z tym pogodzić ,albo odpiać sygnał predkosci dla ecu ;-)
Ostatnio zmieniony 10 paź 2014, 21:35 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 paź 2014, 21:33

a majwazniejsze cewke ustawiles??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga