Podpięcie odwrotnie czarnej wtyczki przejsciówki ,czyli z zasialniem ,zawsze spali interfejs .Białą z liniami diagnostycznymi ,można podpinać jakkolwiek i niczym to nie grozi ,prucz ewentualnemu braku w komunikacji ...no chyba że sa jakieś zabezpieczone przed odwrotnym połaczeniem ,to wtedy przeżyje ...mój nie był ...naprawił bym ,bo mam wszystkie części zamienne ,ale dziurę w płytce wypaliło i znikneło kilka ścieżekGanimadeus pisze:Generalnie te 2 wtyczki na OBD1 są takie że nie idzie ugadnąć jak podłączyć to przemienienie stron pomaga - jak ktoś już pisał na forum, że przez złe podłączenie spalił
[B4 1.9 1Z] BRAK POŁĄCZENIA Z VAG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Byc może masz jakąś wersję z zabezpieczniem odwrotnego podłaczenia ...jakaś dioda na zasilaniu i prąd odwrotnie nie popłynie ...żaden problem i koszt to zrobic ...ale punkt widzenia producenta jest inny .... po co to robic :?: ...wiecej się sprzeda jak ludzie popalą Tak samo jak nie robi się już takich solidnych aut jak audi 80 ...po co ? a kto będzie nowe "cudeńka " kupował po nich za 20 lat nawet śladu nie będzie ...i o to teraz chodziGanimadeus pisze: dam sobie niemalże uciąć rękę, że i czarną podłączałem odwrotnie