Witam, mam takie pytanko gdy kupilem samochód od początku miał odłączoną jakąś kostke na rozdzielaczu, ostatnio ją podłączyłem i samochód nie trzymał wgl. obrotów ani na lpg ani na pb.
[B4 2.3 NG] Rozdzielacz paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Strona 4:
Miernikiem na sprawdzaniu oporu do 200Ω sprawdzasz między środkowym a którymś bocznym pinem gniazda czujników przepustnicy ze zdjętą kostką czy jest opór taki jak wyświetla się przy zetknięciu końcówek miernika.
A na 10 (ostatniej stronie) masz jak sprawdzić ten potencjometr. Sprawdzasz miernikiem na pomiarze napięcia do 20V z jedną końcówką podłączoną do masy a drugą podłączoną do środkowego pinu podłączonej kostki potencjometru przepustnicy na włączonym zapłonie.
Miernikiem na sprawdzaniu oporu do 200Ω sprawdzasz między środkowym a którymś bocznym pinem gniazda czujników przepustnicy ze zdjętą kostką czy jest opór taki jak wyświetla się przy zetknięciu końcówek miernika.
A na 10 (ostatniej stronie) masz jak sprawdzić ten potencjometr. Sprawdzasz miernikiem na pomiarze napięcia do 20V z jedną końcówką podłączoną do masy a drugą podłączoną do środkowego pinu podłączonej kostki potencjometru przepustnicy na włączonym zapłonie.