Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 Quattro] - problem z diff lock

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
test2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 18 wrz 2013, 12:48
Lokalizacja: Wałbrzych

[B3 Quattro] - problem z diff lock

Post autor: test2 » 13 paź 2014, 10:14

witam, mam pytanie, posiadam b3 quattro i problem jest tego typu ze gdy zapne diff locka to od razu po ruszeniu go odlacza..;/ czy ktos wie o co moze chodzic?
dodam ze od okolo roku mialem uciety kabel od rozpinania diffa przy danej predkosci:)
wszystko przez caly rok bylo ok, a przez pewien czas nei bawiłem sie quattro, w tym tygodniu wsiadam probuje zapiac dyfer wszystko jest jak najbardziej ok, slychac w dyfrze ze sie zapina, probuje ruszyc, przejezdzam dwa metry i dyfer znow rozpiety:(
czy ktos ma jakis pomysl?
Ostatnio zmieniony 16 paź 2014, 12:37 przez test2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 paź 2014, 10:16

zużyłeś zapadkę w dyfrze.
diff lock nie jest do zabawy.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

test2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 18 wrz 2013, 12:48
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: test2 » 13 paź 2014, 10:27

szkoda ze tak twierdzisz:) ja tam sadze ze jak najbardziej mozna sie bawic ze szpera z tylu:)
da sie to jakos zreanimowac czy latwiej mi dyfer bedzie wymienic?:)
dzieki za odpowiedz:)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 paź 2014, 10:34

można się bawić, ale psujesz auto, to chyba widać, co?

Rozbierz siłowniczek który jest przy moście, zobacz, czy zużył się bolec czy zapadka. Ale wydaje mi się, że łatwiej będzie dyfer wymienić. Kup dyfer, a na starym się baw. Najwyżej będziesz miał drugi na sprzedaż jak naprawisz.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 paź 2014, 10:54

0pieka, zastosuj tag _uwaga
WRC is for boys.
Group B was for men.

Szczypior14
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Szczypior14 » 13 paź 2014, 22:30

Leo pisze:można się bawić, ale psujesz auto, to chyba widać, co?

Rozbierz siłowniczek który jest przy moście, zobacz, czy zużył się bolec czy zapadka. Ale wydaje mi się, że łatwiej będzie dyfer wymienić. Kup dyfer, a na starym się baw. Najwyżej będziesz miał drugi na sprzedaż jak naprawisz.
Wydaje mi się że raczej leka przesada z tym psuciem auta, miałem dwie quattrówki z odpiętym czujnikiem prędkości i naprawdę dużo znosiły pod moją nogą nawet na suchym asfalcie i nigdy się nic nie uwaliło ani skończyło jedyne co to torsen się zużywa jak ktoś cały czas bąki kręci :-) :-) :-)
Audi jest bogiem a quattro nałogiem;)

Moja Adi
https://audi80.pl/audi-90-sport-quat ... t90298.htm

test2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 18 wrz 2013, 12:48
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: test2 » 16 paź 2014, 12:40

dokladnie, tak jak kolega wyzej napisal:) nie wuazam ze to jakies znaczne psucie auta, poza tym w np B grupie wykorzystywano blokady caly czas:D i jakos jezdzilo sie ciekawiej...:) (wiem ze nie ma co poownywac b grupy z b3... ale zawsze to jakies porownanie:D)

posluchalem rady Leo i zeby sie z tym nie meczyc wymienilem caly dyfer i jest juz ok:D
tak wiec... jezeli ktos chce mam uszkodzony dyfer z b3 na sprzedaż:D

pozdrawiam i dziekuje wszystkim za udzielenie odpowiedzi:)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2014, 12:47

W begrupie jeżdżono na blokadach ciernych.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

test2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 18 wrz 2013, 12:48
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: test2 » 16 paź 2014, 23:04

dlatego napisalem ze to kiepskie porownanie zwyklego auta do B grupy:)
raczej mi chodzilo o to ze wiecej fanu i ciekawsza jazda na "szperze":)
jak kiedys sie w zyciu dorobie ladnego zadbanego audi, a jeszcze najchetniej w S,RS to wtedy bede dbal chuchał i dmuchal poki co mam tylko B3 do zabawy...:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga