witam nabyłem neidawno avanta z silnikiem 1z.
Miałem pomieszane z podcisnieniami, udało mi sie to poogarniac,
ale zostało mi jedno.
Z zaworu n75 idzie wszystko tak jak powinno byc, obok z tej plastikowej gruszki takze,od tego czunika ktory jest pod blachą mocująca n75 podcisnienei idzie w okolice intercoolera(chyba do niego)
został kruciec w kolektorze ssącym oraz jest nigdzie nie połaczony węzyk w podszybiu,nie moge sie dopatrzec na schematach czy to pownno byc spiete razem czy jak?
autko jedzie lecz jakos bardzo ospale
[b4 1.91z] podcienienia pomieszane
[b4 1.91z] podcienienia pomieszane
Ostatnio zmieniony 19 paź 2014, 16:33 przez makugro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I tak ma zostać ,jak wspomniał vitja07,makugro pisze:został kruciec w kolektorze ssącym
vitja07 pisze:ten na kolektorze ssącym ma być zaślepiony i nie podłączony nigdzie,
węzyk w podszybiu ,to prawdopodobnie pozostalość "układu do odprowadzania oparów z akumulatora " ,bo i u mnie był taki "bajer " ... żadnego innego potrzebnego do czegokolwiek wężyka ,w podszybiu byc nie powinno 8-)makugro pisze:oraz jest nigdzie nie połaczony węzyk w podszybiu,
Ostatnio zmieniony 19 paź 2014, 16:10 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Do mapsensora w sterowniku ECU ,to idzie w tdi z nowszym osprzetem ,a ty masz staruszka boscha , a tu mapsensor jest własnie pod tą blachą obok n75 i n18 8-) i wartosć cisnienia w dolocie, "idzie" do ECU już kabelkamimakugro pisze:umnie z intercolera idzie w metalową puszczeczke obok n75,czy tak byc powinno?
[ Dodano: 2014-10-19, 16:56 ]
Za dużo to tamtędy nie ucieknie,ale w "boschu " zwykle doładowania zawsze brakuje i nawet tak niewielka ilość więcej ,czasem robi róznicę Dobrze jest jeszcze dociągnąc cięgło gruszki o 3-5 mm ,otwierającej klapę upustową spalin dla turbiny ,bo zwykle w "boschach "jest wyklepana i za wczesnie zaczyna się uchylać.A tak na marginesie ,to akurat podcisnienia w tym aucie ,nie mają żadnego wplywy na jazde ,bo podcisnieniem jest sterowany tylko n18 ,który otwiera EGR ...a najlepsze co można zrobić dla tego auta ,to zaslepić EGR i zapomnieć o jego istnieniu Takze robienie "porzadku "z podcisnieniami nie ma najmniejszego sensu ....zupełnie inaczej ma sie sprawa z ciśnieniem ,którym sterowany jest n75 ....tu niewłasciwe podłaczenie spowoduje albo zamuła ,albo przeładowanie ,połaczone z awaryjną "odcinką "makugro pisze:zaslepiłem w kolektorze ten kruciec,autko duzo lepiej reaguje na gaz;)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Skrucić 8-) ale na cuda nie licz ...nawet idelanie ustawiony staruszek "bosch " ma moment tylko 180 Nm ,a wiec o 30 mniej niż kazdy na nowszym osprzęcie ,który ma 210Nm ..także te 90 koni w tym silniku ,jest moim zdaniem mocno naciągane Ale z drugiej strony ,wyszło mu to na zdrowie ,bo nie wysilony śmigał przeszło 20 lat ,i cięzko go było katować ,skoro jechał jak jechał Chcesz poczuć że naprawdę jedzie ,to pomyśl o tuningu sterownika ECU