Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.91z] podcienienia pomieszane

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
makugro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 14 paź 2014, 21:11
Lokalizacja: Opole

[b4 1.91z] podcienienia pomieszane

Post autor: makugro » 19 paź 2014, 15:35

witam nabyłem neidawno avanta z silnikiem 1z.
Miałem pomieszane z podcisnieniami, udało mi sie to poogarniac,
ale zostało mi jedno.
Z zaworu n75 idzie wszystko tak jak powinno byc, obok z tej plastikowej gruszki takze,od tego czunika ktory jest pod blachą mocująca n75 podcisnienei idzie w okolice intercoolera(chyba do niego)

został kruciec w kolektorze ssącym oraz jest nigdzie nie połaczony węzyk w podszybiu,nie moge sie dopatrzec na schematach czy to pownno byc spiete razem czy jak?

autko jedzie lecz jakos bardzo ospale
Ostatnio zmieniony 19 paź 2014, 16:33 przez makugro, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 19 paź 2014, 15:41

ten na kolektorze ssącym ma być zaślepiony i nie podłączony nigdzie, pomijam ze niektórzy podłączają w tym miejscu zegar od boosta

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 paź 2014, 15:57

makugro pisze:został kruciec w kolektorze ssącym
I tak ma zostać ,jak wspomniał vitja07,
vitja07 pisze:ten na kolektorze ssącym ma być zaślepiony i nie podłączony nigdzie,
makugro pisze:oraz jest nigdzie nie połaczony węzyk w podszybiu,
węzyk w podszybiu ,to prawdopodobnie pozostalość "układu do odprowadzania oparów z akumulatora " ,bo i u mnie był taki "bajer " ... żadnego innego potrzebnego do czegokolwiek wężyka ,w podszybiu byc nie powinno 8-)
Ostatnio zmieniony 19 paź 2014, 16:10 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 paź 2014, 16:04

makugro, zastosuj tag w temcie _uwaga

Awatar użytkownika
makugro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 14 paź 2014, 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: makugro » 19 paź 2014, 16:37

interesuje mnie jeszcze taki temat,czytałem ze jakies podcinsnienie musi isc do sterwonika silnika,na schematach wyglada ze idzie z intercoolera,umnie z intercolera idzie w metalową puszczeczke obok n75,czy tak byc powinno?

zaslepiłem w kolektorze ten kruciec,autko duzo lepiej reaguje na gaz;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 paź 2014, 16:53

makugro pisze:umnie z intercolera idzie w metalową puszczeczke obok n75,czy tak byc powinno?
Do mapsensora w sterowniku ECU ,to idzie w tdi z nowszym osprzetem ,a ty masz staruszka boscha , a tu mapsensor jest własnie pod tą blachą obok n75 i n18 8-) i wartosć cisnienia w dolocie, "idzie" do ECU już kabelkami

[ Dodano: 2014-10-19, 16:56 ]
makugro pisze:zaslepiłem w kolektorze ten kruciec,autko duzo lepiej reaguje na gaz;)
Za dużo to tamtędy nie ucieknie,ale w "boschu " zwykle doładowania zawsze brakuje i nawet tak niewielka ilość więcej ,czasem robi róznicę ;-) Dobrze jest jeszcze dociągnąc cięgło gruszki o 3-5 mm ,otwierającej klapę upustową spalin dla turbiny ,bo zwykle w "boschach "jest wyklepana i za wczesnie zaczyna się uchylać.A tak na marginesie ,to akurat podcisnienia w tym aucie ,nie mają żadnego wplywy na jazde ,bo podcisnieniem jest sterowany tylko n18 ,który otwiera EGR ...a najlepsze co można zrobić dla tego auta ,to zaslepić EGR i zapomnieć o jego istnieniu ;-) Takze robienie "porzadku "z podcisnieniami nie ma najmniejszego sensu ....zupełnie inaczej ma sie sprawa z ciśnieniem ,którym sterowany jest n75 ....tu niewłasciwe podłaczenie spowoduje albo zamuła ,albo przeładowanie ,połaczone z awaryjną "odcinką "

Awatar użytkownika
makugro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 14 paź 2014, 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: makugro » 19 paź 2014, 17:29

kolego z tym cięgłem co zrobic wkręcic czy wykręcic?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 paź 2014, 17:30

Skrucić 8-) ale na cuda nie licz ...nawet idelanie ustawiony staruszek "bosch " ma moment tylko 180 Nm ,a wiec o 30 mniej niż kazdy na nowszym osprzęcie ,który ma 210Nm ..także te 90 koni w tym silniku ,jest moim zdaniem mocno naciągane ;-) Ale z drugiej strony ,wyszło mu to na zdrowie ,bo nie wysilony śmigał przeszło 20 lat ,i cięzko go było katować ,skoro jechał jak jechał ;-) Chcesz poczuć że naprawdę jedzie ,to pomyśl o tuningu sterownika ECU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl