Witam, jestem nowy mam nadzieje ,że dział oki jakby co to przepraszam i poprawcie ;D
Rzecz jest następująca iż gdyż standard czyli nastawnik, który mam jest indukcyjny( cały osprzęt Pierburga-audi z 94r) kwalifikuje się do czyszczenia. Auto szarpie podczas jazdy i falują obroty. pomaga odpięcie kostki na skrzyni ale czasem i tak szarpie przy niskich prędkościach na 2 i 3. Na dodatek auto cięężko odpala na zimnym silniku( trzeba go męczyć z 3 razy długo przy tym kręcąc rozrusznikiem) nie wiem jaka może być tego przyczyna.
Nie jestem mechanikiem (jestem lakiernikiem) ale przy silniku lubię grzebać z tym ,że to mój pierwszy silnik diesla ,który mam dopiero 2 miesiąc bo niedawno kupiłem Audiczke.
Nie wiem może i dałbym radę sam to naprawić, jednak wole jak obok jest jakaś doświadczona osoba :mrgreen:
Po za tym nie mam vaga żeby cokolwiek sprawdzić .
Byłby ktoś z okolić Kujawsko-Pomorskiego ,a może nawet samego Inowrocławia ,kto mógłby mi to naprawić??
Proszę Was Bardzo i Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów
[B4 1.9 1Z] Szarpanie/ Falujace obroty
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Jak nikt się nie zgłosi ,to wyslij mi ten nastawnik ,a jeszcze tego samego dnia którego dojdzie ,odesle ci ustawiony i czysciutki jak łza ...a jak sobie życzysz ,to ustawię ci go tak ,zeby chodził lepiej niż ori .Tyle że bedziesz musiał sobie go z powrotem zamontować ...co znacznie ułatwi ci zrobienie sobie nożykiem kilku znaków ,przed jego demontażemBuczek136 pisze:Byłby ktoś z okolić Kujawsko-Pomorskiego ,a może nawet samego Inowrocławia ,kto mógłby mi to naprawić??
Dzięki za szybką odpowiedz, zobaczymy co z tego wyniknie, jak nie bedzie innego wyjścia to wyślę
Chłopaki no naprawdę nikogo nie ma bliżej ?
[ Dodano: 2014-10-29, 19:23 ]