[90 Q 2.3 ng]Drgania kierownicy
[90 Q 2.3 ng]Drgania kierownicy
witam audimaniacy.Co może powodować drżenie kierownicy prócz żle wyważonych kół??
U mnie taki sam problem. Bije podczas hamowania do ok 80km/h. Niżej jest spoko. Zarówno na aluminiowych jak i na stalowych felgach (oryginałki). Piasty czyste, koła wyważane 18 tys razy, nowe Yokohamy, nowe tarcze i klocki TRW, żadnych luzów- a one jak biły tak dalej biją. Kiedyś tylko w lato po "solidnym wylizaniu" miejsca dolegania do piasty na feldze sie uspokoiło, ale teraz jest powrót drżenia. Co począć?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Miałem podobnie i pisałem już gdzieś, że zbyt duże ciśnienie w oponkach też może powodować bicie. Jak zmieniałem oponki na wiosnę (nówki Kleber) to panowie z wulkanizacji dobili mi 2,5 atm. Kiera tak niemiłosiernie biła w łaśnie w przedziale 80-90, że szok. Jeździłem, wyważałem, sprawdzałem zbieżność, geometrię itd. itp. aż któregoś pięknego dnia wpadłem na pomysł, żeby sprawdzić ciśnienie. Krew mnie zalała. Zmniejszyłem ciśnienie do przepisowego i bicie stało się praktycznie zerowe. Czuję jeszcze bardzo delikatne drgania ale w porównaniu z tym co było to jest pikuś.
Witam,
ja właśnie wczoraj się z tym uporałem Mnie trzęsło przy hamowaniu.
Miałem nowe tarcze Zimmermana, klocki EBC, wyważone koła, zero luzów gdziekolwiek by nie patrzył. I nie wiadomo było co jest... Okazało się, że zapieczony był prawy zacisk... teraz jest super. Posprawdzaj więc też te rzeczy, ja nie doszukałem się na forum tej możliwej przyczyny
pozdrawiam
ja właśnie wczoraj się z tym uporałem Mnie trzęsło przy hamowaniu.
Miałem nowe tarcze Zimmermana, klocki EBC, wyważone koła, zero luzów gdziekolwiek by nie patrzył. I nie wiadomo było co jest... Okazało się, że zapieczony był prawy zacisk... teraz jest super. Posprawdzaj więc też te rzeczy, ja nie doszukałem się na forum tej możliwej przyczyny
pozdrawiam