[B4 TDI - czy jednak] - problem z określeniem typu silnika
-
- Forum Audi 80
[B4 TDI - czy jednak] - problem z określeniem typu silnika
Witam, mam taki oto problem. Stałem się właścicielem audi 80 b4, gość zapewnia, że auto ma 90 koni, i tak też jest wpisane w dowodzie. Ale również jest wpisane w nazwie TD. Dlatego też zgłupiałem, różni ludzie mówią różne rzeczy, jedni tak, drudzy inaczej, a ja jestem zielony w tym temacie, dlatego też może ktoś pomoże określić jaki to silnik na podstawie zdjęć ?
-
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Na pewno lepiej ,niż gdyby to było upierdliwe TD z posrednim wtryskiem Nawet to pierwsze tdi ,jest zdecydownie lepszą konstrukcją ,od kazdego silnika TD .Jedyną jego wadą ,jest upierdliwy nastawnik i brak możliwości pełnej diagnostykimichalczpg pisze:Czyli mam rozumieć, że to dobrze ?
A tego to ci nie powiem , nie jezdziłem ....a w przypadku akurat modelu na tym osprzecie ,nie jest to takie oczywistemichalczpg pisze:i mam 90 koni ?
Koszty takie ,jak za sterownik z "chipem " ...i bedzie ok.110 -115 koni ...pod warunkiem że w tej chwili zbiera się jako-tako i ma te ok.90 Jeżeli w tej chwili jest zamulony ,to sterownik z "chipem "za wiele nie pomoże ,jak to co nie kórzy myślą :roll: "Nie jedzie ,to zapodam mu "chipa " ...nic bardziej mylnego :roll: .Najpierw musi jechać jak na ori 90 koni przystało ,a dopiero po tym ,można pomyśleć o tuningu 8-)michalczpg pisze:Dużo roboty, i kosztów żeby wyciągnąć coś więcej ?
-
- Forum Audi 80