[B4 TDI - czy jednak] - problem z określeniem typu silnika
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Masz normalnie kontrolkę od świec żarowych i przekaźnik , Sprawdź jeszcze żarówke czy tam w liczniku nie jest spalona. Pierwsza gaśnie kontrolka a po około 5 sekundach słychac jeszcze jak przekaźnik rozłącza grzanie świec. Jak chcesz wydobyć moc z tego silnika to na poczatek zainwestuj w większe wtryski ( 205 -tki z Afn'a lub 210-tki z AEL'a ) i potem zrób program z uwzględnieniem wiekszych wtryskiwaczy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
On ma "boscha" wiec kontrolke swiec zobaczy jak będą grzaly 8-) Jak chce sie upewnic czy wyszystko dziala jak nalezy ,to trzeba wypiac wtyczke czujnika temp.w kroccu wychodzacym z glowicy i kontrolka zaswieci ...do zarowki w liczniku zajrzysz ,jak mimo wypiecia wtyczki ,kontrolka swiec sie nie zapaliKrzysiek 84 pisze:Masz normalnie kontrolkę od świec żarowych i przekaźnik , Sprawdź jeszcze żarówke czy tam w liczniku nie jest spalona.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko