Witam czy ktoś z forumowiczów posiadających silnik ABK ma zamątowany taki mikser http://allegro.pl/mikser-k-jetronic-2-o ... 12480.html
Czy może ktoś napisać jak on się sprawuje
[B4 2.0 ABK] Audi B4 2,0 ABK
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Nadaje sie pod warunkiem ze bedziesz mial w mikserze bypass na wolne obroty. W ABK stosuje sie miksery pomiedzy obudowe filtra a przeplywomierz. Ten ze zdjecia to dla k-jetronic. U Ciebie mozesz zalozyc Blosa. Jaki bys nie zalozyl mikser zawsze bedzie to zwezenie dolotu i ograniczenie osiagow w jakims tam zakresie obrotow.piotr2483 pisze:Więc ten się nie nadaje ?
Ostatnio zmieniony 26 paź 2014, 09:13 przez IGSMan, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ktoś miał wsadzany taki mikser do ABK i wrzucał na forum.
Dla mnie taki mikser ma zalety:
- cała guma nie jest wypełniona mieszanką palną paliwo-powietrze, wiec jest mniejsze prawdopodobieństwo że wystrzał zniszczy przepływomierz
- przy zastosowaniu antywybuchu na przepływomierzu guma przepływomierz-przepustnica nie jest wyginana i nie niszczy się tak jak przy mikserze i klapce antywybuchowej na przepływomierzu.
Ale ma też wady:
- trzeba dołożyć/dorobić króciec kompensacji do parownika
- trzeba podpiąć silniczek krokowy do miksera aby zasysał mieszankę paliwo-powietrze
- miksery do kompensacji mają mniejszy otwór bo kompensacja niweluje wpływ filtra powietrza który zwiększa podciśnienie. mniejszy otwór=mniejsza moc także na benzynie
- w mojej opinii układy z kompensacją są trudniejsze do ustawienia
Dla mnie taki mikser ma zalety:
- cała guma nie jest wypełniona mieszanką palną paliwo-powietrze, wiec jest mniejsze prawdopodobieństwo że wystrzał zniszczy przepływomierz
- przy zastosowaniu antywybuchu na przepływomierzu guma przepływomierz-przepustnica nie jest wyginana i nie niszczy się tak jak przy mikserze i klapce antywybuchowej na przepływomierzu.
Ale ma też wady:
- trzeba dołożyć/dorobić króciec kompensacji do parownika
- trzeba podpiąć silniczek krokowy do miksera aby zasysał mieszankę paliwo-powietrze
- miksery do kompensacji mają mniejszy otwór bo kompensacja niweluje wpływ filtra powietrza który zwiększa podciśnienie. mniejszy otwór=mniejsza moc także na benzynie
- w mojej opinii układy z kompensacją są trudniejsze do ustawienia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź