[Audi 80 B4 1Z] by drivtens [CHIP;EEN;KAT OUT] NOWE:HAMOWNIA
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kiedyś już miałem zamówione końcówki Firady 205, ale okazało się poszła sprężyna we wtrysku i lał, więc wymieniłem tylko ją. Teraz mam wtryski dobre chodź wskazania w vagu temu przeczą i mam niekiedy +- 2,5 mg/R, ale sam widziałem jak te wtryski ładnie rozpylają.
Co do 210 to Krzysiek 84, orientujesz się jakie mają ciśnienia otwarcia?
Munior kiedyś pisał, że auto gorzej odpala na tych co mają większe niż seria... No i czy pompa 10mm wyciągnie potencjał tych końcówek...
Co do 210 to Krzysiek 84, orientujesz się jakie mają ciśnienia otwarcia?
Munior kiedyś pisał, że auto gorzej odpala na tych co mają większe niż seria... No i czy pompa 10mm wyciągnie potencjał tych końcówek...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84, z racji tego, że miałem robione wtryski i sprężyny w nich raczej pójdę w coś takiego, ale na razie to nie priorytet, może na wiosnę? <ok>
http://diesel.gazparts.pl/rozpylacz_kon ... 5tdi-2704i
[ Dodano: 2014-10-25, 11:03 ]
brabus124, W przypadku wtrysków od Volvo, rozumiem, że poszukiwać mam czegoś takiego?:
http://allegro.pl/volvo-s80-2-5-tdi-wtr ... 37195.html
http://diesel.gazparts.pl/rozpylacz_kon ... 5tdi-2704i
[ Dodano: 2014-10-25, 11:03 ]
brabus124, W przypadku wtrysków od Volvo, rozumiem, że poszukiwać mam czegoś takiego?:
http://allegro.pl/volvo-s80-2-5-tdi-wtr ... 37195.html
drivtens, Jeśli już kupujesz końcówki, lub chcesz robić na nowych końcówkach to bierz koniecznie 216, myśl przyszłościowo, jeśli Cię nie interesuje większy potencjał to nawet jeśli później byś chciał je sprzedać, to 210 mało kto będzie chciał wziąć - będą mniej warte a na 216 jest dużo większy popyt, a spalania Ci to nie zmieni, chyba że gaz masz cały czas wciśnięty na 100% A pompa spokojnie sobie poradzi z 216
Dokładnie takie wtryski jak dodałeś w linku, ale pytanie czy trafisz na dobrze rozpylające ?
Dokładnie takie wtryski jak dodałeś w linku, ale pytanie czy trafisz na dobrze rozpylające ?
Bo podobno na AFN auto pracuje bardziej miękko, tak przynajmniej słyszałem. Jest to kwestia samych końcówek, czy całego wtryskiwacza łącznie ze sprężynami itd. Bo wydaje mi się, że jakość rozpylania paliwa akurat w wypadku wtrysków pochodzi tylko od końcówki?
Mówicie też, że auto będzie palić tyle samo... Przecież przy normalnej jeździe przy ciśnieniu otwarcia będzie większy przepływ bo większa jest średnica otworu, co spowoduje większe użycie paliwa / 100km...
Mówicie też, że auto będzie palić tyle samo... Przecież przy normalnej jeździe przy ciśnieniu otwarcia będzie większy przepływ bo większa jest średnica otworu, co spowoduje większe użycie paliwa / 100km...
Dokładnie tak, końcówka jest odpowiedzialna za rozpylanie.drivtens pisze:jakość rozpylania paliwa akurat w wypadku wtrysków pochodzi tylko od końcówki?
Absolutnie nie, większy wtryskiwacz też szybciej wtryskuje paliwo (krócej trwa wtryśnięcie) co owocuje większą wydajnością spalonego paliwa, to że większe wtryski przy tym samym obciążeniu będą więcej palić - to nie jest prawda. To samo tyczy się podnoszenia mocy samym programem, czego niektórzy się boją i wg. moich obserwacji przy normalnej jeździe na pompie 11mm też wcale nie pali więcejdrivtens pisze:Mówicie też, że auto będzie palić tyle samo... Przecież przy normalnej jeździe przy ciśnieniu otwarcia będzie większy przepływ bo większa jest średnica otworu, co spowoduje większe użycie paliwa / 100km...
Jeśli będziesz miał wszystko większe i przy jeździe z butem w podłodze to wiadomo że więcej pochłonie paliwa :mrgreen: nie oszukujmy się.
Napiszę Ci z moich obserwacji, 3 lata temu wybrałem się do niemiec, auto bez żadnych modyfikacji 90KM koła 195/65R15 3100km zrobione 4 osoby na pace + bagaż 120kg jazda 110-120km/h ( 60% autobahn) spalanie z całego wyjazdu 5,3L
W tym roku znów zrobiłem tą samą trasę, takie same obciążenie opony 205 i 215/55R16 setup taki jak mam obecnie (jeszcze wtedy miałem turbo t2 ) jazda 120-130km/h dynamiczniejsze wyprzedzanie i ogólnie cała jazda dynamiczniejsza, spalanie - 5,3L Więc nie ma lipy. A nie ma co nawet porównywać wyprzedzania zapakowanym autem i 90KM pod maską a kiedy mamy 150%tej mocy
Czyli co, najlepiej nowe końcówki rozumiem jakiejś porządnej firmy zakładać, niż szukać używanych wtrysków?
I czy na seryjny wtryskiwacz z 1Z, podejdzie taki Bosch?
http://sklep.gazparts.pl/rozpylacz_konc ... _tdi-2981i
W ogóle, czy jest jakaś różnica w tych końcówkach, żeby uważać przy kupnie? Z tego co widzę chyba pasują do większości wtryskiwaczy <ok>
I czy na seryjny wtryskiwacz z 1Z, podejdzie taki Bosch?
http://sklep.gazparts.pl/rozpylacz_konc ... _tdi-2981i
W ogóle, czy jest jakaś różnica w tych końcówkach, żeby uważać przy kupnie? Z tego co widzę chyba pasują do większości wtryskiwaczy <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Te są akurat 216-tki, mają spory potencjał w porównaniu do ori rozpylacza. I te końcówki jak najbardziej da rade założyć w Twoje obsady wtrysków
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
2437010076 (P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL.ACV,AUF,AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG średnica otworków 0,205mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z,,AHU,ALE,AFF średnica otworków 0,185mm
2437010059 ( P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ 1,9 TDI SILNIKI ALH,ALE
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
2437010076 (P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL.ACV,AUF,AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG średnica otworków 0,205mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z,,AHU,ALE,AFF średnica otworków 0,185mm
2437010059 ( P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ 1,9 TDI SILNIKI ALH,ALE
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
drivtens, Jeśli masz gruby portfel to bierz Boscha a jeśli chcesz taniej to masz do wyboru WZM, Seven, Firad, Fratelli Bosio.
http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 80582.html
Tu masy gotowe wtryski bosch na nowych końcówkach WZM 216, przy zwrocie twoich wychodzi 510zł, parę osób jeździ na końcówkach WZM i podobno są dobrej jakości, ja sam nie miałem możliwości sprawdzić więc osobiście nie wiem. Ale sam ostatnio zastanawiałem się żeby takie kupić.
http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 80582.html
Tu masy gotowe wtryski bosch na nowych końcówkach WZM 216, przy zwrocie twoich wychodzi 510zł, parę osób jeździ na końcówkach WZM i podobno są dobrej jakości, ja sam nie miałem możliwości sprawdzić więc osobiście nie wiem. Ale sam ostatnio zastanawiałem się żeby takie kupić.
brabus124, portfela grubego nie mam niestety, ale już wielokrotnie się przekonałem, że czasami nie warto oszczędzać. W moim aucie są jeszcze inne priorytety do zrobienia, ale na wiosnę coś czuję zawita taki zestaw jak podesłałeś. Swoją drogą im dłużej mam to auto, tym bardziej jestem przekonany, że zostanie ze mną już na zawsze <ok>
Na razie jestem na etapie szukania optymalnego rozwiązania i na gwałt nie muszę kupować tych większych końcówek, tym bardziej, że idzie zima, i auto nie będzie wykorzystywało pełnego potencjału :mrgreen:
Ale dzięki wielkie Krzysiek 84 i brabus124 za pomoc. Może kiedyś wybiorę się na jakiś zlot to chętnie na żywo zobaczę wasze toczydła <ok>
Jak będę miał jakieś pytania to będę pisał! 8-)
Na razie jestem na etapie szukania optymalnego rozwiązania i na gwałt nie muszę kupować tych większych końcówek, tym bardziej, że idzie zima, i auto nie będzie wykorzystywało pełnego potencjału :mrgreen:
Ale dzięki wielkie Krzysiek 84 i brabus124 za pomoc. Może kiedyś wybiorę się na jakiś zlot to chętnie na żywo zobaczę wasze toczydła <ok>
Jak będę miał jakieś pytania to będę pisał! 8-)
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko