[B4 1.9 1Z] Brak mocy po 2 tys obrotów (odciecie paliwa)
- mlodzian149
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
- Lokalizacja: Kołobrzeg
[B4 1.9 1Z] Brak mocy po 2 tys obrotów (odciecie paliwa)
Witam mam taki problem odnośnie odcięcia paliwa(przyajmniej tak to wygląda). Mianowicie chodzi oto że autko buja sie normalnie do 2 tys obrotów, po przekroczeniu 2,2 tys obrotów jest całkowity spadek mocy i trzęsie całą budą(wogóle sie nie buja obroty i predkość w miejscu) . Po podpięciu vaga wyskakuje złe cisnienie w układdzie dolotowym. Myślałem że to przepływka lecz włożyłem swoją do audi kolegi i u niego normalnie działa. wymieniłem też n75 sprawdziłem podpiecie podciśnieniówek i dalej to samo. Czy problem może tkwić w podciśnieniówkach idących do map sensor? Czy poprostu gdzieś w dolocie ucieka ciśnienie?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- mlodzian149
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
- Lokalizacja: Kołobrzeg
właśnie w tedy powinno się pojawiać doładowanie. To znaczy po przekroczeniu 2000 obr. A u ciebie go nie ma bo najprawdopodobniej mapsensor nie ma informacji o doładowaniu o czym świadczy błąd o jakim piszesz w pierwszym poście. Turbiną nie steruje żadne podciśnienie więc nie w tym przyczyna. Musisz sprawdzić połączenie n75 czy jest prawidłowe i sprawdzić przewód do mapsensora.mlodzian149 pisze:Dodam że autko buja się całkiem dobrze do tych 2 tys obrotów, wiec moim zdaniem doładowanie jest oki. zostaje tylko kwestia podciśnieniówek, wie ktoś może któredy one idą bo ja się pogubiłem tyle ich tam jest wiec nie chcę żadnych rozłączać żeby całkiem nie namieszać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt: