Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Dziwne objawy silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

[B4 2.3 NG] Dziwne objawy silnika

Post autor: enzoo » 26 paź 2014, 23:23

Otóż od jakiegoś czasu mój silnik dziwnie się nie raz zachowuje, jak go odpalam po paru godzinach (ale to nie raz się dzieje) to tak ciężko chodzi na bardzo niskich obrotach tak jakby na jeden gar nie chodził dopiero gdy mu troche przygazuje to się to unormalnia i trzyma normalne obroty, później wyjeżdżam jade jade i na niskich obrotach tak jakby przerywał bo jest takie jakby zdławienie ale to tylko na benzynie i częsciej niż pierwszy objaw, na gazie nie ma problemów takich tylko na benzynie, czy to może być pompa paliwa czy raczej to jest ten nieszczęsny wtrysk?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 27 paź 2014, 02:51

Sprawdz zasilanie. Swiece, przewody, kopulka, palec. Pompe paliwa tez mozesz sprawdzic. Filtr paliwa i powietrza przy okazji. Bez tego to wrozenie z fusow.
Jak wyglada sytuacja na cieplym silniku?
Jak masz dosc tego wtrysku, to zapraszam na zmiane na elektroniczny. Szczegoly w moim temacie w podpiske i o moim Avancie <piwo>

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 27 paź 2014, 08:47

jak się nagrzeje raczej tego nie ma, tak planuje wymiane tego wtrysku na ten twój

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 27 paź 2014, 08:49

To odzywaj się jak już namyślisz się. Mimo wszystko, sprawdź to co Ci napisałem ;-) Zanim wywalisz wtrysk, trzeba z czytać dane z Twojego przepływomierza, ale to potem.
Teraz spr to co napisałem i czujnik temperatury na silnik.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 27 paź 2014, 13:10

Czujnik ten dwupinowy. Zmierz oporność na ciepłym i zimnym silniku.
A obroty jakie trzyma na zimnym silniku?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 27 paź 2014, 21:28

zimny jak są objawy tych słabych obrotów po odpaleniu i przygazuje to 1200 przed przygazowaniem może 300- 500 a jak normalnie odpali to poniżej 1000 gdzieś koło 900 i tylko tak się zamula na benzynie że czuć takie dziwne szarpnięcie

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 27 paź 2014, 21:44

Ciekawe czy gaziarze czegoś nie pomieszali np. regulacja przepustnicy albo wyrzucenie krokowca. A gaz czasem nie strzelił w dolot?
Obroty na zimnym powinny być ok 1000. Na ciepłym ja mam trochę ponad 800

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 27 paź 2014, 23:39

gaz był zamontowany rok temu, co sprawdzić klapke?

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 28 paź 2014, 09:51

Sprawdzić nigdy nie zaszkodzi. Ale jak na ciepłym chodzi ok, to tam nie powinno być źle.
Na początek weź ten czujnik sprawdź. Pomiar między każdym pinem i masą. A w ogóle czuć że krokowy reguluje obroty? Może też na próbę podczas pracy na benzynie odpiąć od niego wtyczkę i zobaczyć czy jest reakcja

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 28 paź 2014, 09:53

Po odłączeniu przeważnie wzrastają obroty.
Sprawdzałeś to co napisałem ?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 28 paź 2014, 11:18

jutro będę sprawdzał ale chyba się domyślam że to coś z zapłonem w sensie że palec kopułka i świece

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 28 paź 2014, 11:21

Czyli miałem rację <piwo>
Sam nie dawno wymieniałem u siebie.

[ Dodano: 2014-10-29, 08:47 ]
I jak tam sytuacja?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 03 lis 2014, 20:23

jeszcze kable mi zostały do wymiany ale zbieram na jakieś lepsze także jeszcze czekam na to, bo palec i kopułka dużo nie dały w sensie że lepiej pali ale problem nadal jest

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 03 lis 2014, 20:26

Kombinuj. Skoro juz jest lepiej, to idziesz w dobra strone.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 26 lis 2014, 12:02

dzisiaj wstawiłem nowe kable i myślę że jest ok tylko muszę troche jeszcze pojeździć :) zaszalałem i kupiłem kable NGK za 225 zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl