Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] + LPG Nie pali na PB

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
szakallord
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:12
Lokalizacja: RZESZÓW

[B4 2.0 ABT] + LPG Nie pali na PB

Post autor: szakallord » 30 paź 2014, 22:36

Witam
Panowie stało się dziś zgasiłem swoją niunię po godzinnej jeździe i po 5 minutach chcę ją odpalić a ona ani dychy ani słychu na benzyn ce przełączając na gaz odpala bez żadnych problemów ale na benzynie nie drgnie . Zabrałem się za działanie :

1. Wymieniłem przekaźnik 208 --- dalej nic
2. Może padła pompka wyciągnąłem wymieniłem--- dalej nic
3 . Filtr paliwa sprawdzony czysty wymieniany 2 miesiące temu s

Dalej nic . Podsumowując na gazie pali bez problemu na paliwie nie ,

Co możecie mi jeszcze doradzić ???
Ostatnio zmieniony 01 lis 2014, 11:13 przez szakallord, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 31 paź 2014, 09:13

szakallord, Odepnij kostkę od czujnika temperatury (ten który jest na 4 kabelki) i zobacz czy wtedy odpali.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 paź 2014, 09:47

Sprawdź odcięcie wtrysku, zobacz czy paliwo wychodzi na wąż powrotny z wtrysku.

Awatar użytkownika
Rogosi3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 24 lut 2013, 20:14

Post autor: Rogosi3k » 31 paź 2014, 09:52

Może to troszeczke głupie ;d Ale sprawdź czy masz w ogole benzyne ;d Bo znam taki przypadek że gość odał auto do mechanika, a okazało się ze paliwa nie miał ;d

szakallord
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:12
Lokalizacja: RZESZÓW

Porada

Post autor: szakallord » 31 paź 2014, 14:26

Panowie temat zakończony
Sprawdziłem jeszcze raz pompkę i przekaźnik 208 i dalej nic
Więc sprawdzam bezpiecznik 15 przed wymianą przekaźnika 208 był sprawny , i tu zaskoczenie spalony wiec szybka wymiana kolejne podejście do stacyjki i słychać pompkę pali na PB bez problemu i na LPG.

Koszt całej inwestycji Pompka 80 zl+ przkaźnik 208 --20 zł i bezpiecznik 0,50 zł i 8 h zabawy

Mam teraz do was pytanko .
Dlaczego spaliło bezpiecznik po wymianie przekaźnika 208 . Włoźyłem 20A wiec go nie powinno spalić teraz .

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 paź 2014, 20:19

szakallord pisze:Włoźyłem 20A wiec go nie powinno spalić teraz .
Stara zasada mówi że trzeba wkładać coraz większy bezpiecznik aby pokonać zwarcie. Gorzej jak zwarcie pokona instalacje elektryczną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl