Witam szanowne forum.ponownie odświeżam swój temat sprzed roku.mianowicie zapowietrzający układ paliwowy daje si ewe znaki.autko czasami postoi pół godziny nie istotne czy ciepły czy zimny po odpaleniu po około 40 sekundach lub około 100 metrów jazdy spada moc obroty prawie gaśnie cała ta akcja trwa około 5 -10sekund poczym wraca moc i już ciśnie jak nowy.wymieniłem filtr paliwa ,przewód paliwowy od pompy do filtra,wszystkie opaski ,wczoraj dałem nową pompę paliwa dokręcona została podstawa gaznika i wszystkie inne połączenia i dalej się zapowietrza co robić i co wymienić?Dodam że spalanie jest w normie ,nie kopci ani innych obiawów dodatkowych .komp nie pokazuje nic szczególnego.nie ma zadnych wyciekow ani pocenia przewodów czasami czuć zapach paliwa we wnetrzu,
dodam że najczesciej to ma miejsce gdy jest jedna trzecia lub mniej paliwa w zbiorniku
[B4 2.0 ABT] powietrze w paliwie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Taki układ raczej jest trudny do zapowietrzenia niż np. w dieslu czy gaźnikowcu. Tam paliwo zaciągane jest przy silnika i w przewodach panuje podciśnienie, które w razie wycieku zacznie zasysać powietrze. W przypadku gdy pompka jest w zbiorniku to po drodze każda nieszczelność = wyciek paliwa.
A wskaźnik poziomu paliwa dobrze pokazuje? Może pompka paliwa jest za wysoko zamontowana.
A wskaźnik poziomu paliwa dobrze pokazuje? Może pompka paliwa jest za wysoko zamontowana.
w układach zasilania wtryskowych, nieważne czy monowtrysk efi/mpi, czy mechaniczny, PALIWO JEST TŁOCZONE POD CIŚNIENIEM MINIMUM 3 BARÓW PRZEZ ELEKTRYCZNĄ POMPE PALIWA. Nie ma opcji żeby "benzyna się zapowietrzała". Więc siłą rzeczy jakiekolwiek pęcherzyki powietrza, zostają wypchnięte przy rozruchu silnika. Podłącz VAGa zrób test, obejrzyj wtyczki, może jakaś zaśniedziała.