Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 16V ACE] wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

[B4 2.0 16V ACE] wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

Post autor: arek1986 » 01 lis 2014, 21:04

siemka, jak w temacie dużo jest z tym roboty? czy przeciętny człowiek jak ja :) poradzi sobie z tą wymianą :)

ktoś już to robił?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 lis 2014, 22:23

Idzie do samochodu otwierasz maskę. Lokalizujesz głowice silnika. Od niej będziesz musiał prawie wszystko poodkręcać + to co jest do niej podłączone albo jest w pobliżu. Najwięcej zabawy będzie z rozkręceniem wydechu.

Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 01 lis 2014, 22:59

aldi pisze: Najwięcej zabawy będzie z rozkręceniem wydechu.
to w ACE trzeba wydech wywalać do pokrywy zaworów? Pytam bo nie wiem a mam robić to samo u znajomego ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 lis 2014, 09:48

W ACE nigdy nie widziałem nawet ściągniętej głowicy. Ale z doświadczenia z innymi samochodami to na zamontowanej głowicy ciężko odkręcić kolektor. Prościej odkręcić portki od kolektora i tak wyjąć z głowicą. Jeśli głowica ma pójść do planowania to dobrze by było odkręcić kolektor wydechowy.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lis 2014, 11:11

Aldi nie pij więcej :-P on tylko chce pokrywę ściągnąć a nie głowicę wiec tylko kolektor ssący do ściągnięcia.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 lis 2014, 11:51

A sory od początku myślałem że chodzi o głowice. Tak na szybko przeczytałem tytuł tematu a później twój post. Jakbym czytał wszystko dokładnie to bym nie natłukł tyle postów na tym forum.

A co wymiany uszczelki pod pokrywą to przy ściąganiu kolektora ssącego lepiej nie wyciągać wtrysków z gniazd bo gniazda mogą się pokruszyć albo oringi nie będą już szczelne. Czyli jak nie chcesz wymieniać gniazd i oringów to lepiej będzie je odkręcić od rozdzielacza.

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 02 lis 2014, 13:26

tak chodzi mi tylko o uszczelkę pokrywy zaworów :) nic więcej :)


zobaczę muszę się zmoleścic i wymienić kiedy, bo widzę ze się strasznie poci .... może sam sobie poradzę :)

a jeśli wyjmę te wtryski z gniazd to muszę koniecznie te oringi od wtrysków wymieniać?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lis 2014, 17:49

No jak ruszysz to przydało by się wymienić, ale najlepiej ich nie ruszać.

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 02 lis 2014, 19:56

Jarewa pisze:No jak ruszysz to przydało by się wymienić, ale najlepiej ich nie ruszać.


no ale to co może się stać ? jak wyjmę i włożę z powrotem i wejdą bez problemu :)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lis 2014, 20:33

aldi pisze:A co wymiany uszczelki pod pokrywą to przy ściąganiu kolektora ssącego lepiej nie wyciągać wtrysków z gniazd bo gniazda mogą się pokruszyć albo oringi nie będą już szczelne. Czyli jak nie chcesz wymieniać gniazd i oringów to lepiej będzie je odkręcić od rozdzielacza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl