Witam wszystkich ! Mam problem z moja audiczka . b4 2.6
Załozylem do niej gaz firmy EMMEGAZ ics-03 6/8 cyl.. Wszystko bylo ok kupilem nawet nowe wtryski niepotrzebnie ponieewaz moj gazownik uznal ze stare sa do wyrzucenia, ale ja nie marnuje niczego wiec je wyczyscilem nasmarowalem i lepsze jak te nowe. Moj problem polega na szarpaniu na lpg przy cieplym silniku... jak jest zimna pedal do spodu i jest moc , zlapie temperature pedal do konca szarpanie jak cholera slaba moc i duzo pali . wczesniej za 50zl zrobilem 120km. teraz za 100zl robie 189 km.... bylem na stacji gosc podłacyl mi komputer i uznal ze to wina parownika ale ja wiem ze maja tam ciulowe opragramowanie i sami nie wiedza co , powiedzieli mi ze musze kupic parownik za 350zl . Czy mozna kupic MEMBRANE REDUKTORA poprostu i wymienic bendzie wszystko ok?? Co proponujecie poniewaz nie chce jeba.... w robocie miesiac na nowy parownik
[ B4 2.6 ABC] Gaz szarpie pali duzo malo mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 lut 2014, 08:15
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do regeneracji to zleży jaki masz reduktor bo do niektórych zagranicznych zestaw naprawczy kosztuje majątek. Kup sobie reduktor AC R01, Zavoli Zeta S albo KME Silver. Wszystkie kosztują po 160-200zł i starczą do ABC. Chyba że nie masz zewnętrznego elektrozaworu to będziesz musiał jeszcze dokupić.
Chyba że ta cena którą podałeś to cena z wymianą.
Jak masz laptopa to najlepiej kup sobie kabel i zobacz co się dzieje z ciśnieniem gazu na postoju/podczas jazdy na ciepło/zimno. Zobacz czy reduktor nie puszcza gazu podciśnieniem. Widzę że program jest dostępny w internacie: http://www.pliki.drypa.pl/entry-857341a ... 34ddc5.htm
Chyba że się nie czujesz na siłach.
Jak byłeś w zakładzie to próbowali coś regulować, może to tylko wina regulacji.
Chyba że ta cena którą podałeś to cena z wymianą.
Jak masz laptopa to najlepiej kup sobie kabel i zobacz co się dzieje z ciśnieniem gazu na postoju/podczas jazdy na ciepło/zimno. Zobacz czy reduktor nie puszcza gazu podciśnieniem. Widzę że program jest dostępny w internacie: http://www.pliki.drypa.pl/entry-857341a ... 34ddc5.htm
Chyba że się nie czujesz na siłach.
Jak byłeś w zakładzie to próbowali coś regulować, może to tylko wina regulacji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 lut 2014, 08:15
- Lokalizacja: Przemyśl
Nie nie próbowali regulowac .. wogole podłaczyl i juz niby wszystko wiedzial. Mam laptopa a gdzie moge kupic takie kable ?? tz jakie polecasz
[ Dodano: 2014-11-03, 15:27 ]
Szukałem ale nie znalazłem żadnego zestawu naprawczego do mojego reduktora , od paru znajomych usłyszalem ze z emmegaz to ciężka magia... chyba nie obejdzie sie bez nowego reduktora . a gdy podłaczył mi na stacji do kompa widzialem na monitorze (skaczące) cisnienie typu 1.24 / 1,02 jakos tak . ale moze ogarnę kable
[ Dodano: 2014-11-03, 15:27 ]
Szukałem ale nie znalazłem żadnego zestawu naprawczego do mojego reduktora , od paru znajomych usłyszalem ze z emmegaz to ciężka magia... chyba nie obejdzie sie bez nowego reduktora . a gdy podłaczył mi na stacji do kompa widzialem na monitorze (skaczące) cisnienie typu 1.24 / 1,02 jakos tak . ale moze ogarnę kable